اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فاز نخست هتل پنج ستاره دهکده گردشگری حیران آستارا افتتاح شد

فاز نخست هتل پنج ستاره دهکده گردشگری حیران این شهرستان هم‌زمان با ۵۲۶ طرح ملی با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

فاز نخست هتل پنج ستاره دهکده گردشگری حیران آستارا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، فاز نخست هتل پنج ستاره دهکده گردشگری حیران این شهرستان هم‌زمان با ۵۲۶ طرح ملی با حضور علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌صورت ویدئوکنفرانس در مجتمع گردشگری و تفریحی تله‌کابین حیران مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

علی‌اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با بیان اینکه امروز به‌صورت ویدئوکنفرانس با شخص رئیس‌جمهور، ۵۲۶ طرح میراث فرهنگی با اعتباری بالغ‌بر دو هزار ۵۳۷ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت، اظهار کرد: با افتتاح ابن تعداد طرح، برای دو هزار  ۶۹۷ نفر اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

احمدعلی رستمی سرمایه‌گذار طرح گردشگری تفریحی تله‌کابین حیران آستارا میزان اعتبار هزینه شده جهت بهره‌برداری از هتل پنج ستاره دهکده گردشگری حیران را در دو فاز ۹۰ میلیارد تومان دانست و اظهار کرد: پس از تکمیل و بهره‌برداری کامل از هتل فوق برای ۷۰ نفر اشتغال‌زایی صورت می‌گیرد.

مجتبی آب‌روشن سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان آستارا نیز متراژ هتل پنج ستاره دهکده گردشگری حیران این شهرستان را هشت‌هزار و ۳۸۱ مترمربع دانست و اظهار کرد: هتل فوق در پنج طبقه با کافی‌شاپ و رستوران در حال تکمیل و بهره‌برداری است که ظرفیت اسکان ۱۴۴ نفر را در طول ۲۴ ساعت دارد.

به گزارش فارس، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در خصوص کاخ سعدآباد شهرستان تالش، بازدید از پیاده راه فرهنگی و موزه پست شهرستان رشت و حضور در روستای گردشگری قاسم‌آباد چابکسر از توابع رودسر از دیگر برنامه‌های امروز سفر وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به استان گیلان است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول