اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

علوی:با تشکیلات مشکل پیدا کردم و از ماشین‌سازی جدا شدم/دربی تبریز با حضور دو سرمربی بومی اتفاق مهمی است

مدیر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: سال گذشته مشکلاتی پیش آمد که منجر به جدایی من از ماشین سازی شد.

علوی:با تشکیلات مشکل پیدا کردم و از ماشین‌سازی جدا شدم/دربی تبریز با حضور دو سرمربی بومی اتفاق مهمی است

سید محمد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازگشت به ماشین سازی اظهار داشت: ماشین سازی روح من است. با تغییر مدیریت در باشگاه از من دعوت به همکاری شد که من هم قبول کردم. شرایط تیم در جدول خوب نیست اما بازیکنان و کادرفنی کار و تلاش می‌کنند که در بازی‌های باقی مانده عملکرد خوبی داشته باشند و نتایج لازم را کسب کنند. تیم با همین کادرفنی به کار خودش در 8 بازی باقی مانده ادامه می‌دهد و ان‌شاالله این فصل را با بقا در لیگ برتر به پایان برسانیم و بعد از آن ببینیم باشگاه برای فصل جدید چه تصمیمی می‌گیرد.

مدیر تیم ماشین سازی در خصوص اینکه سال گذشته نیز در کنار تیم بود و سپس مدیرعاملی باشگاه را بر عهده گرفت اما ناگهان قطع همکاری کرد، گفت: من در هرکجا که باشم، چه در فوتبال، چه در زندگی شخصی و چه در جامعه، اگر ناملایماتی ببینم به همکاری ادامه نمی‌دهم. اخلاقم اینطور است و شاید بد باشد. سال گذشته و در آن مقطع مشکلاتی پیش آمد که منجر به جدایی من شد. نمی‌خواهم به این قضیه ورود کنم اما با تشکیلات اختلاف و مشکلاتی پیدا کردم که بهتر بود جدا شوم.

علوی در خصوص حضور مالک جدید در باشگاه ماشین سازی عنوان کرد: مدیریت باشگاه کاملا عوض شده است. محمدرضا زنوزی زحمات زیادی برای این باشگاه کشید اما حالا با انتقال امتیاز دوران او تمام شده و حالا باشگاه با یونس قربانی فعالیت می‌کند. همانطور که پیش از زنوزی هم شهرداری و دبیری حضور داشتند. قربانی اهل تبریز، دانشگاهی و انسان با دانشی است. حدود 35 سال در ورزش فعالیت داشته و امیدواریم باشگاه با مالک جدید روزهای خوب و موفقی را تجربه کند.

وی در مورد شرایط در آستانه برگزاری دربی تبریز گفت: خداراشکر بازیکنان با انگیزه و نشاط تمرین می‌کنند. ماشین سازی صددرصد آماده حضور در دربی تبریز است و تلاش می‌کنیم که نتیجه مطلوبی را به دست بیاوریم. این بازی حساسیت خاص خودش را دارد. نتیجه دست خدا است، امیدوارم مسابقه‌ای جذاب و جوانمردانه همراه با رعایت اخلاق ورزشی برگزار شود.

علوی در مورد تقابل دو تیم تبریزی با دو سرمربی بومی، گفت: این اتفاق مهمی است و ما آن را به فال نیک می‌گیریم. هم رسول خطیبی و هم علیرضا اکبرپور از بازیکنان خوب فوتبال ایران بوده‌اند. آن‌ها نشان داده‌اند در مربیگری هم توانایی بالایی دارند و قطعا تقابل تفکرات آن‌ها می‌تواند به زیبا شدن این بازی اضافه کند. ما برای هم کری نمی‌خوانیم و به دنبال زیبایی‌های فوتبال هستیم. هردو سرمربی می خواهند در این بازی خودشان را نشان بدهند و امیدوارم هر تیمی شایستگی دارد موفق شود. خیلی خوشحالیم که دو تیم تبریز با دو سرمربی بومی کار می‌کنند و این مساله قطعا به پیشرفت فوتبال آذربایجان کمک بزرگی خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول