اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

روزنامه صهیونیستی به کشتار ۶۷ کودک فلسطینی در جنگ اخیر اذعان کرد

به‌رغم سکوت رسانه‌های رژیم صهیونیستی در قبال جنایت‌های ارتش تل‌آویو علیه غیرنظامیان فلسطینی و بایکوت کامل این اخبار در رسانه‌های عبر‌ی‌زبان، یک روزنامه صهیونستی با انتشار تصویر رسما به شهادت کودکان فلسطینی اذعان کرد.

روزنامه صهیونیستی به کشتار ۶۷ کودک فلسطینی در جنگ اخیر اذعان کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»،‌ امروز (پنجشنبه)، تصاویر کودکانی را که در جریان موشک‌باران ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، منتشر کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، این روزنامه صهیونیستی رسما به شهادت ۶۷ کودک فلسطینی در نوار غزه اذعان کرده و نوشته است: «۶۷ کودک در جریان تنش اخیر با موشک‌های نیروی هوایی اسرائیل در نوار غزه کشته شدند».

 

پایگاه خبری «فلسطین الان» نیز با انتقال بخشی از گزارش هاآرتص، درباره لحظه به شهادت رسیدن برخی از این کودکان نوشت: «حماده سیزده ساله و عمار ده ساله از آرایشگاه بازگشته بودند. یحیی سیزده ساله برای خرید بستنی رفته بود و جسد امیره شش ساله، اسلام هشت ساله و محمد نه ماهه زیر آوار پیدا شد».

 

طبق جدیدترین آمار وزارت بهداشت نوار غزه از شمار شهدا، در پی حملات موشکی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۲۵۴ تن شهید شده‌اند که از این تعداد ۶۶ نفر کودک، ۳۹ نفر زن و ۱۷ نفر افراد سالخورده بوده‌اند.

 اوقاف غزه اعلام نیز اعلام کرده بود که سه مسجد به طور‌ کامل در پی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ویران شده و به  ۴۰ مسجد دیگر در پی تجاوزات مستمر خسارت‌ وارد شده است.

اوقاف غزه همچنین اعلام کرده بود که به علت موشک‌باران رژیم صهیونیستی در اطراف برخی عبادتگاه‌ها، ۴۲ مسجد نیز بسته شده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول