اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

طرح جامع پدافند غیرعامل خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تهدید زیستی را تهدید غالب استان خراسان جنوبی عنوان کرد و افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل استان که چند بخش آن مربوط به مسائل حوزه آب استان است به تصویب رسیده که برای اجرا ابلاغ می‌شود.

طرح جامع پدافند غیرعامل خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود

سردار مهدی رحیمی در حاشیه بازدید از مرکز پایش و راهبری تأسیسات شرکت آب و فاضاب خراسان‌جنوبی گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: حیات هر چیزی، در گرو آب است.

وی به تاریخچه آب استان اشاره کرد و گفت: بیرجند اولین شهر دارای سیستم لوله‌کشی در کشور بوده است، همچنین وجود قنوات در این استان نشان از خلاقیت مردم این مرز و بوم در توزیع و تامین آب و اهمیت آن است.

سردار رحیمی تهدید زیستی را تهدید غالب استان خراسان جنوبی عنوان کرد و افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل استان که چند بخش آن مربوط به مسائل حوزه آب استان است به تصویب رسیده که برای اجرا ابلاغ می‌شود.

شرکت آب و فاضلاب در مسائل پدافندی و کاهش تهدیدات پیشتاز است

 معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه باید به دنبال کاهش تهدیدات باشیم، گفت: شرکت آب و فاضاب خراسان‌جنوبی در مسائل پدافندی و کاهش تهدیدات پیشتاز است.

انتهای پیام/۶۳۴۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول