اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آیین افتتاح ۳۵۸ پروژه محرومیت‌زدایی در زیرکوه

۲۸۵ کارگاه کمک اشتغال خرد خانگی و ۷۳ طرح عمرانی و محرمیت زدایی، امروز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان و رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

آیین افتتاح ۳۵۸ پروژه محرومیت‌زدایی در زیرکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، طرح آبرسانی به روستای عشایری گزخت، نمایشگاه صنایع دستی عشایر و صندوق قرض الحسنه روستایی عشایر روستای گزخت و طرح مرمت قنات و کانال انتقال آب روستای هاداب کبودان زیرکوه از جمله طرح‌های محرومیت زدایی بود که امروز باحضور سردار سلیمانی و سردار زهرایی در شهرستان زیرکوه به بهره برداری رسید.

سردار سلیمانی در آئین بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای گزخت شهرستان زیرکوه، اظهار داشت: امسال برنامه ما ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی جدید است که عمدتا در مناطق روستایی و قطب‌های زنجیره تولید و عمدتا هم اشتغال مولد است.

وی مشارکت در برنامه‌های محرومیت زدایی و سازندگی در کشور را از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها به ویژه در مناطق محروم و در موضوعات زیرساختی مانند آب رسانی آموزش بهداشتی جاده و راه‌های روستایی و ساخت محرومان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول