اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

احداث 20 زمین ورزشی با حمایت وزارت ارتباطات در بشاگرد و کوهشاه

استاندار هرمزگان گفت: با حمایت وزارت ارتباطات، 20 زمین ورزشی در بشاگرد و کوهشاه احمدی احداث می‌شود.

احداث 20 زمین ورزشی با حمایت وزارت ارتباطات در بشاگرد و کوهشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی امروز پنجشنبه در آیین رونمایی و بهره برداری از پروژه های زیرساختی شرکت ملی پست که به‌صورت ویدئوکنفرانس و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، با اشاره به اهمیت توسعه ارتباطات در استان استراتژیک هرمزگان، اظهار داشت: توسعه زیر ساخت های ارتباطاتی به‌ویژه در مناطقی مانند بشاگرد، کوهشاه احمدی و جزایر استان، زمینه توسعه دیگر ظرفیت ها و شاخص ها را در استان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه پروژه های بسیار بزرگی در مدت زمان محدود در هرمزگان اجرایی شد، افزود: این حجم  ازکار به‌واسطه درک درست وزیر ارتباطات از اهمیت موضوع و مدیریت و نظارت مستمر بر پروژه ها از سوی استان و عوامل اجرایی، محقق شد.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات و مدیران استانی زیرمجموعه این وزارتخانه، اجرای فیبر نوری دریایی برای توسعه ارتباطات در جزایر ابوموسی و کیش را اقدام بزرگ بزرگ دیگر این وزارتخانه برشمرد و گفت: امیدواریم تحول های جدید در حوزه زیرساخت های پستی به سرعت در سایر مناطق به‌ویژه جزایر استان اجرایی شود ، چرا که جزایر استان نسبت به سرزمین اصلی نیازمند اقدامات بیشتر در این خصوص هستند.

همتی، با اشاره به کمک های اجتماعی این وزارتخانه در کنار فعالیت های توسعه ای در بخش ارتباطی، گفت: با حمایت وزیر ارتباطات، 10 زمین ورزشی در بشاگرد و 10 زمین ورزشی در کوهشاه احمدی احداث خواهد شد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول