اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

افتتاح ۴ مدرسه در سلسله با کمک خیرین و مشارکت سپاه

۴ مدرسه با کمک خیرین و مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان در شهرستان سلسله به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۴ مدرسه در سلسله با کمک خیرین و مشارکت سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، با حضور سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، مدیر کل نوسازی مدارس لرستان، مدیرکل آب و فاضلاب استان، فرماندار شهرستان سلسله و مدیران آموزش و پرورش این شهرستان، تعدادچهار مدرسه در قالب ۵ کلاس درس در سلسله به بهره‌برداری رسید.

سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در این مراسم اظهار داشت: تمام تلاش ما زدودن گرد محرومیت از چهره مناطق محروم کشور است و در این راه، خود را خادم ملت شریف ایران دانسته و تمام فعالیت خود را با منت پذیری از مردم عزیز میهن انجام می‌دهیم.

وی افزود: فعالیت مدرسه سازی، گوشه‌ای از مردم سالاری دینی است که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با به ثمر نشستن خون پاک شهدای والا مقام محقق شده است.

امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان لرستان در این مراسم با اشاره به افتتاح ۴ مدرسه در شهرستان سلسله اظهار داشت: امروز ۴ مدرسه در قالب ۵ کلاس درس با زیربنای ۳۰۰ متر مربع و با اعتباری بیش از ۹۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیدند.

وی اضافه کرد: چهار مدرسه افتتاح شده در شهرستان سلسله به تفکیک، مدرسه یک کلاسه روستای اسحاق آباد توسط خیر دکتر محمد رستمی نژاد، مدرسه یک کلاسه روستای شاهیله توسط خیر حاج ابراهیم احمدی پور، مدرسه یک کلاسه روستای سرینجه توسط خیر دکتر عبدالرضا فولادوند و مدرسه دو کلاسه روستای لعل آباد توسط خیرین خانواده مرحوم آیت الله بلندنظر و دکتر معزی با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان ساخته شده است.

وی ادامه داد: همچنین مدرسه ۵ کلاسه خیرساز در منطقه قلایی شهرستان سلسله با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع)استان لرستان افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به طرح آجر به آجر بیان کرد: بسته طرح تحولی «آجر به آجر» با هدف ساخت و تجهیز مدارس با مشارکت آحاد مردم صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: خیرین مدرسه‌ساز در سال‌های اخیر با ورود به عرصه مشارکت در احداث فضاهای آموزشی و ایجاد مدارسی ایمن، امن و مجهز برای آینده‌سازان کشورمان، سهم بسزایی داشته‌اند.

غفوری نژاد گفت: خیرین همواره در عرصه ساخت و مشارکت فضاهای آموزشی حضور فعال داشته و قطعاً بدون کمک این عزیزان با مشکلات فراوانی روبه‌رو خواهیم شد.

وی عنوان کرد: قطعاً کمک‌های خرد خیرین و مردم می‌تواند در ساخت فضاهای آموزشی بیشتر برای دانش‌آموزان تأثیرگذار باشد و ما باید بتوانیم این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول