اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

خانواده یک زندانی نیازمند با همت خیرین یزدی خانه دار شدند

همزمان با روز نسیم مهر، روز حمایت از خانواده های زندانیان، کلید یک واحد مسکونی با تمام امکانات زندگی که توسط دو تن از خیران استان یزد تهیه شده است، به خانواده یک مددجوی زندان یزد اهدا شد.

خانواده یک زندانی نیازمند با همت خیرین یزدی خانه دار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، این دو خیر که سرمایه گذار و مالک یکی از مجموعه‌های صنعتی استان یزد هستند، همچنین در یکی از کارخانجات خود برای مددجوی سرپرست این خانواده، شغل ایجاد کردند.

مدیرکل زندانهای استان یزد مراسم اهدای کلید به خانواده مددجو که با حضور امام جمعه یزد انجام شد، اظهار کرد: برخی از خانواده ها نیاز به حمایت ویژه دارند که با همت خیران اقدامات حمایتی در مورد اشتغال، اسکان و تحصیل برخی از آنها انجام شده است.

سبزواری عنوان کرد: در روز نسیم مهر که به نام روز حمایت از خانواده های زندانی نامگذاری شده، کار خیری توسط دو تن از خیران استان انجام شد که نظیر این اقدام توسط خیران برای زندانیان انجام می شود تا چرخه جرم تکرار نشود.

امام جمعه یزد نیز در این مراسم با قدردانی از حرکت ارزنده خیران اظهار کرد: این کار ارزشمند برای رضای خداست و امیدواریم ادامه داشته باشد و همه کسانی که امکان و تمکن دارند، این قبیل امور را ادامه دهند و اطمینان داشته باشند این اقدامات، توشه اخروی برای آنها و یک قدم به جلو به سمت رسیدن به مسیر کمال است.
آیت الله محمدرضا ناصری عنوان کرد: مددجویان نیز زندگی خود را به نحوی برنامه ریزی کنند که در مسیر رضایت خدا باشد و شکرانه عنایت الهی که به آنها شده را به جا بیاورند و قدردان نعمات خدا باشند.

در این مراسم توسط امام جمعه یزد، کلید یک واحد مسکونی به خانواده یکی از مددجویان زندان یزد اهدا شد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول