اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

رقابت ۳۰۰ نفر در آزمون مصاحبه و گزینش کارشناسان دادگستری کرمان

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان گفت: بیش از ۳۰۰ نفر از داوطلبان آزمون کارشناسی دادگستری در آزمون کتبی حد نصاب نمره لازم را کسب و پنجم تا هفتم خردادماه در آزمون مصاحبه و گزینش شرکت کردند.

رقابت ۳۰۰ نفر در آزمون مصاحبه و گزینش کارشناسان دادگستری کرمان

عباس دلفاردی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان با بیش از ۴۰۰ نفر کارشناس در ۴۲ رشته کارشناسی به مراجع قضایی و نهادهای مربوطه خدمات کارشناسی ارائه می‌کند.

 رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان تصریح کرد: در این راستا با توجه به گسترده بودن استان کرمان و همچنین تعدد محاکم قضائی و آمار ورودی پرونده‌ها که روزبه‌روز نیاز بیشتری به کارشناسان مجرب در رشته‌های مختلف ایجاد می‌شود، بنابراین در اجرای سیاست‌های کلی قوه قضائیه در تسهیل خدمات کارشناسی که جزو اولویت‌های این مرکز اعلام شده است، در سال گذشته با توجه به نیاز منطقه، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه اقدام به برگزاری آزمون کارشناسی در بیش از ۴۲ رشته در سطح کشور کرد.

 

دلفاردی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بیش از ۳۰۰ نفر از داوطلبان در این آزمون کتبی حد نصاب نمره لازم را کسب و به مرحله مصاحبه و گزینش راه یافتند.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان ادامه داد: با توجه به اینکه قبلا تمامی امور مرکز در تهران انجام می‌شد اما با دستور ویژه علی بهادری‌جهرمی رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه بیشترین اقدامات در حوزه کارشناسان از جمله برگزاری مصاحبه به استان‌ها واگذار شده است.

 وی بیان داشت: در این راستا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده آزمون مصاحبه به‌مدت سه روز در نوبت صبح و عصر از پنجم تا هفتم خردادماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با حضور اساتید تخصصی و عمومی در حال برگزاری است.

دلفاردی یادآور شد: بیش از ۳۰۰ نفر داوطلب در این مرحله از مصاحبه جهت پذیرش در امر کارشناسی رسمی دادگستری استان کرمان شرکت کردند و در سال جاری بر اساس نیاز منطقه پذیرش دوره کارشناسی را در دستور کار داریم.

 

وی افزود: پس از انجام مراحل قانونی داوطلبانی که قبول شده‌اند به مرحله کارآموزی معرفی و پس از گذراندن این دوره به جمع کارشناسان  رسمی مرکز دادگستری استان کرمان می‌پیوندند.

 رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان ابراز کرد: از حسن اعتماد رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در خصوص تفویض اختیار که موجب سهولت در کار داوطلبان از جهت هزینه‌های رفت و آمد، رعایت مسائل بهداشتی، صرف وقت و ...می‌شود، قدردانی می‌کنم.

وی از تمامی کادر اجرایی، اساتید، قضات و همچنین کادر اداری مرکز کارشناسان دادگستری استان کرمان، هیأت مدیره و بازرسان مرکز و همچنین مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان که در برگزاری این آزمون همکاری لازم را داشتند، صمیمانه قدردانی کرد.

انتهای پیام/۲۶۵۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول