اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

شرکت در انتخابات موجب اقتدار کشور است

امام جمعه اراک گفت: انتخابات صحنه سرنوشت ساز کشور و شرکت در آن موجب اقتدار نظام می‌شود.

شرکت در انتخابات موجب اقتدار کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت ‌الله قربان‌علی دری نجف آبادی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه از انتخابات به عنوان صحنه سرنوشت ساز کشور یاد کرد و گفت: با شرکت در انتخابات دشمنان به وفاداری مردم به انقلاب و نظامشان پی خواهند برد.

وی تصریح کرد: همه باید در انتخابات شرکت کنند قهر با صندوق‌های رای آشتی با دشمنان این خاک است.

امام جمعه اراک گفت: نباید اجازه داد دشمنان برای این کشور تصمیم بگیرند، آنها در تلاش هستند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند تا خودشان بتوانند برنامه‌ها و توطئه‌هایشان را پیش ببرند.

 دری نجف آبادی با بیان اینکه مردم وظیفه سنگینی برای حضور پای صندوق‌های رای دارند، بیان کرد: مردم با حضور خود در انتخابات بصیرت و بینش سیاسی خود را به رخ دشمنان می‌کشند.

وی گفت: نامزدها باید برنامه‌های اثربخش برای کشور ارائه کرده و اخلاق‌مدار باشند و از ولایت فقیه نیز پیروی کنند چراکه اینها مهمترین ویژگی نامزدهای اصلح است که مردم به آن رای خواهند داد.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی باید از دادن وعده خلاف و نشدنی خودداری کنند، اظهار کرد:   نامزدهای انتخاباتی باید برنامه برای رفع موانع تولید، کنترل قاچاق کالا و اشتغال پایدار داشته و بعد از پیروزی در انتخابات تلاش خود را برای پیشرفت کشور به کار گیرند.

 دری نجف آبادی همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید امین، مدیر، کاردان بوده و برای رفع مشکلات ساکنان در این مناطق برنامه داشته باشند.

امام جمعه اراک گفت: در تابستان پیشرو لازم است مردم برای  جبران کمبود آب و برق الگوی مصرف را رعایت کنند.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول