اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

فریاد و فغان اخراجی‌های آتش‌نشانی و شهرداری یاسوج نزد نماینده ولی‌فقیه/اخراج در بحبوجه انتخابات به چه معنا؟+تصویر و فیلم

در حالی که چند روز بیشتر به انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده شاهد اعتراض برخی نیروهای آتش‌نشانی شهر یاسوج در محل مصلای نماز جمعه این شهر و پناه بردن این عده به نماینده ولی فقیه در استان بودیم.

فریاد و فغان اخراجی‌های آتش‌نشانی و شهرداری یاسوج نزد نماینده ولی‌فقیه/اخراج در بحبوجه انتخابات به چه معنا؟+تصویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در حالی که به موعد انتخابات ریاست جمهوری چند روزی بیشتر نمانده و همه باید برای مشارکت گسترده مردم تلاش کنیم شاهد اعتراض برخی از نیروهای آتش‌نشانی شهر یاسوج در محل مصلای نماز جمعه این شهر و پناه بردن این عده به نماینده ولی فقیه در استان بودیم.

ماموران شرکتی آتش‌نشانی می‌گویند چرا اگر تخلفی صورت گرفته و یا نیروی غیر قانونی و غیر مجاز هستیم همان ۱۰ یا ۱۵ سال پیش برخورد نشد تا اکنون در روزگار سخت اقتصادی و معیشتی حکم اخراج به دست ما داده شود.

آنها که از آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان توقع پیگیری این موضوع را داشتند از روزگار سخت خود می‌گفتند که بعد از اخذ مدارک دانشگاهی مرتبط و پشت سر گذاشتن روزهای سخت اکنون باید حکم اخراج آنها صادر شود.

این عده اخراج خود در بحبوحه انتخابات را تعجب‌برانگیز می دانستند و از مسئولان استانی و قضایی خواستند تا این مشکل را برطرف کرده و اجازه ندهند این تعداد زیاد از خانوار در این روزگار سخت اقتصادی از نان خوردن بیفتند.

در این دیدار آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان به نیروهای اخراجی قول داد که پی‌گیر مشکلات آن‌ها بوده و از مسئولان مربوطه توضیح خواهد خواست. 

به گزارش فارس؛ به جز نیروهای آتش‌نشانی یاسوج که به اخراج خود معترض بودند بخشی دیگر از نیروهای شهرداری در واحدهای مختلف نیز شامل این اخراج هستند که تعداد آن‌ها کم نیست.

همچنین در این بین برخی معتقدند که در بحبوحه انتخابات شوراهای اسلامی عده‌ای از کاندیداهای ذی‌نفوذ به دنبال بهر‌ه‌برداری از این موضوع بوده تا بتوانند با سوء استفاده از وضعیت موجود به سبد رای خود اضافه کنند که خبرگزاری فارس در صورت صحت موضوع پی‌گیر قضیه خواهد شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول