اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امنیت سرمایه‌گذاران موجب حرکت قشم در مسیر رونق اقتصادی می‌شود

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تامین امنیت سرمایه‌گذاران و تلاش جهت جذب فعالان اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌های جامعه محلی موجب تسهیل و تسریح حرکت جزیره در مسیر توسعه پایدار و رونق اقتصادی می‌شود.

امنیت سرمایه‌گذاران موجب حرکت قشم در مسیر رونق اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی درویش‌پور در دیدار با دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، اظهار کرد: قشم بواسطه فضای وحدت میان اقوام و مذاهب، در حوزه امنیت از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است و حفظ این وضعیت با همراهی و همکاری خوب و سازنده میان بخش ها و فعالان حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و... ادامه می یابد.

وی ادامه داد: قشم ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه های نفت و انرژی، شیلات، پتروشیمی و گردشگری دارد و برای تسهیل و تسریع فرآیند توسعه، تبدیل شدن به مقصد نخست گردشگری و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، نیازمند همدلی و همراهی فعالان حوزه‌های مختلف و جامعه محلی هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: تامین امنیت سرمایه گذاران و تلاش جهت جذب فعالان اقتصادی در راستای تحقق شعار سال و عمل به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و سیاست های اقتصادی دولت، موجب تسهیل در سرمایه گذاری و رفع موانع تولید جزیره و حرکت در مسیر توسعه و رونق اقتصادی قرار می‌دهد.

به گفته درویش‌پور، توسعه پایدار و متوازن با همراهی بدنه اجتماعی و جامعه محلی ایجاد و حفظ خواهد شد و با آسیب شناسی خوب و به موقع و حل مشکلات اجتماعی می توان موجب افزایش کیفیت زندگی ساکنان شود.

وی در پایان تصریح کرد: همگرایی و همدلی اقوام و مذاهب در جزیره قشم موجب افزایش امنیت و پیشرفت منطقه است و همه باید با تلاش در راستای تقویت وحدت موجود، از این ظرفیت کم نظیر در راستای توسعه و رونق اقتصادی و خدمت به مردم جزیره استفاده کرد.

براساس این گزارش، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: حفظ وحدت میان اقوام، مذاهب و و همراهی جامعه محلی زمینه ساز امنیت پایدار در این منطقه است و خوشبختانه از این نظر شرایط خوبی را در جزیره قشم شاهد هستیم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری ادامه داد: جزیره زیبای قشم بواسطه ویژگی های خاصی که دارد نیازمند توجه ویژه به ظرفیت های طبیعی و خدادادی موجود جهت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف تسهیل و تسریع توسعه پایدار است.

وی ضمن ابراز امیدواری برای جبران برخی کمبودها در دوران جدید مدیریتی منطقه آزاد قشم، خاطرنشان ساخت: امروز همگرایی، یکدلی و تعامل وحدت آفرین بین بخش های مختلف از بالاترین تا پایین‌ترین سطوح وجود دارد و این هم افزایی و یکپارچگی، مایه افتخار و اقتدار هم افزا برای نیروهای مسلح جهت حفظ امنیت در این منطقه می‌باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از برنامه‌ها و اهداف توسعه گرا مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، در پایان حمایت و همراهی مجموعه نیروی دریایی سپاه را در مسیر ایجاد توسعه پایدار و متوازن جزیره زیبای قشم اعلام کرد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول