اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افزایش دمای هوا در چهارمحال و بختیاری/ بارش‌ها نسبت به میانگین بلندمدت 40 درصد کاهش یافته است

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش دمای هوای استان در روزهای آتی، گفت: نسبت به میانگین بلندمدت دوره مشابه اول مهرماه تا هشتم خردادماه 40 درصد کاهش بارش داریم.

افزایش دمای هوا در چهارمحال و بختیاری/ بارش‌ها نسبت به میانگین بلندمدت 40 درصد کاهش یافته است

معصومه نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به افزایش دمای هوا در چهارمحال و بختیاری، گفت: نسبت به میانگین بلندمدت دوره مشابه اول مهرماه تا هشتم خردادماه 40 درصد کاهش بارش داریم.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا پایان هفته بارش باران نخواهیم داشت و آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به الگوهای هواشناسی تابستانه در هفته‌های آینده بارش‌های رگباری خواهیم داشت اما میزان آن تاثیری روی کاهش بارندگی‌های استان نخواهد داشت.

نوروزی اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته بلداجی با چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و لردگان و مالخلیفه با 33 درجه سانتی‌گراد گرمترین ایستگاه‌های استان بودند.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول