اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بیش از ۷۴ هزار نفر در همدان علیه کرونا واکسینه شده‌اند

استاندارهمدان با بیان اینکه تا کنون در استان همدان بیش از ۷۴ هزار نفر واکسینه شده‌اند گفت: شیب شیوع بیماری کرونا در استان نزولی اما شکننده است.

بیش از ۷۴ هزار نفر در همدان علیه کرونا واکسینه شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه شیب شیوع بیماری کرونا در استان نزولی اما بسیار شکننده است اظهار کرد: به دلیل روند کاهشی شیوع کرونا در استان، برخی از گروه‌های یک و ۲، فعالیت‌های خود را طبق معمول از سر گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون در استان بیش از ۷۴هزار نفر واکسینه شده‌اند که این اقدام علوم پزشکی قابل تقدیر و تشکر است گفت: روند شیوع بیماری کرونا در استان کاهشی است، اما مردم همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های فامنین و اسدآباد زرد و سایر شهرستان‌ها نارنجی است افزود: خانواده‌ها می‌توانند با پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی از شیوع کرونا جلوگیری کنند زیرا ۹۸ درصد علت شیوع کرونا به خاطر در استان تماس‌های درون‌خانوادگی و شرکت در اجتماع است.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه از ۱۲خرداد‌ماه تا ۱۷خردادماه تمام ترددهای بین استانی ممنوع خواهد بود اظهار کرد: تردد شبانه خودروها در استان همدان از ساعت ۲۲ به بعد ممنوع است.

شاهرخی ضمن اینکه خواستار اطلاع‌رسانی شیوه‌نامه‌های دوران تبلیغات در ایام شیوع کرونا به تمام دستگاه‌های اجرایی شد گفت: نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی کرونا در ایام انتخابات، تشدید شود چراکه حفظ سلامت مردم برای ما بسیار مهم است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول