اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

بازار ارزهای مجازی دوباره قرمز شد/ بیت کوین کانال 36 هزا ردلاری را هم از دست داد

در معاملات امروز بازار ارزهای مجازی تقریبا همه ارزها ریزش نسبتا سنگینی را تجربه کردند و بیت کوین حتی در همین چند ساعت کانال 36 هزار دلاری را از دست داد.

بازار ارزهای مجازی دوباره قرمز شد/ بیت کوین کانال 36 هزا ردلاری را هم از دست داد

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از کوین مارکت کپ، طی معاملات اخیر در حالی که همین چند ساعت پیش قیمت بیت کوین حدود 36 هزار و 500 دلار بود، اما کانال 36 هزار دلاری را از دست داده و در حال حاضر 35 هزار 805 دلار در حال معامله است. این قیمت نسبت به دیروز 2.6 درصد و نسبت به هفته پیش 3.3 درصد پایین‌تر است. 

هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین هم 672 میلیارد دلار برآورد می‌شود. برخلاف دیروز که بازار بیت کوین حجم زیادی نخورد، اما امروز 1.5 میلیون بیت کوین در بازار جهانی جابجا شده و 53.8 میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده است. 

تعداد کل بیت کوین‌های موجود در جهان هم به رقم 18 میلیون و 720 هزار و 956 عدد رسیده است. اتریوم به عنوان دومین ارز بازار امروز 4 درصد ریخت و 2455 دلار در هر واحد خرید و فروش شد. 

باینانس کوین هم 2.6 درصد کاهش در قیمت را تجربه کرد و 330 دلار در هر واحد در حال معامله است. دوج کوین هم 5 درصد افت قیمت داشت و 30 سنت در هر توکن خرید و فروش می‌شود که نسبت به هفته پیش بیش از 11 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

در 24 ساعت گذشته همچنین ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی 3.15 درصد منفی شده و به 1558 میلیارد دلار رسیده است. در همین مدت 147 میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده و هم‌اکنون 10 هزار و 1390 نوع ارز مجازی در بازار وجود دارد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول