اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

منتظری: کسانی که به قانون تمکین نمی‌کنند مجریان خوبی برای قانون نیستند

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: کسانی که در زمان اعلام نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان در برابر قانون تمکین نمی‌کنند، مجریان خوبی هم برای قانون نخواهند بود.

منتظری: کسانی که به قانون تمکین نمی‌کنند مجریان خوبی برای قانون نیستند

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به بیانیه اخیر داوطلبان به دنبال رد صلاحیت تعدادی از کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه با رد صلاحیت این کاندیداها مشارکت در انتخابات پایین خواهد آمد، گفت: در ایران و بسیاری از کشورها فصل الخطاب قانون است و شورای نگهبان هم به دور از هر گونه مصلحت اندیشی قانون را در بررسی صلاحیت‌ها اجرا کرده است.

وی افزود: اگر ما در مورد عملکرد دولت فعلی و ضعفی و ایراداتی که به کارش وارد بود می‌گفتیم شورای نگهبان در بررسی صلاحیت رئیس جمهور فعلی مصلحت‌اندیشی کرده، امروز دیگر شورای نگهبان به دور از هر گونه مصلحت اندیشی اقدام به بررسی صلاحیت کاندیداها کرده است.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در همه شرایط باید مطیع قانون باشیم و در برابر قانون تمکین داشته باشیم چه قانون به نفع ما باشد و چه به ضرر ما. اینکه وقتی قانون به نفع ماست مطلوبمان باشد و زمانی که به ضرر ما باشد در برابر آن تمکین نداشته باشیم، اسمش قانونمداری نیست.

منتظری خاطرنشان کرد: کسانی که وقتی قانون به ضررشان است در برابر قانون تمکین نمی‌کنند و معترض هستند طبیعتا اگر کار به آنها سپرده شود مجریان خوبی هم برای قانون نخواهند بود.

وی افزود: در شرایط کنونی همه ما باید مردم را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب و تشویق کنیم و اینکه در این شرایط افراد یا جریاناتی دم از مشارکت پایین در انتخابات بزنند و این گونه فضاسازی‌ها را داشته باشند، بدانند که در مسیر توطئه‌های دشمن علیه مردم و نظام حرکت کرده‌اند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رد صلاحیت اسحاق جهانگیری در بررسی صلحیت کاندیداها اظهار داشت: این کاندیدای اصلاح طلبان در دوره 8 ساله نیز کارنامه چندان مناسبی نداشت و ثمره کار این کاندیدا که نفر دوم دولت‌های یازدهم و دوازدهم بوده را امروز مردم می‌بینند.

منتظری خاطرنشان کرد: البته مردم ما در دوره‌های مختلف با این گونه فضاسازی‌ها در باره انتخابات چه از سوی دشمنان خارجی و چه از سوی عناصر داخلی مواجه بوده‌اند و امروز در این زمینه به آن درجه از تجربه و پختگی رسیده‌اند که این گونه فضاسازی‌ها تأثیری بر تصمیم‌گیری‌های آنها ندارد چه بسا پیش از این هم این فضاسازی‌ها تأثیری بر تصمیمات ملت ایران نداشت و آنها هوشمندانه در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات حاضر بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول