اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

شورای ائتلاف قوی‌ترین تشکل سیاسی تاریخ بوشهر است/ ستادهای آیت‌الله رئیسی مکمل یکدیگرند

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: باتوجه‌به تاریخ استان بوشهر در حوزه سیاسی، امروز قوی‌ترین تشکل سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب است.

شورای ائتلاف قوی‌ترین تشکل سیاسی تاریخ بوشهر است/ ستادهای آیت‌الله رئیسی مکمل یکدیگرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نصرالله شفیعی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روند تأیید صلاحیت‌های ریاست‌جمهوری بسیار مهم بود و قبل از اعلام نتایج گمانه‌زنی‌های مطرح شد که افراد کمتری پیش‌بینی این‌گونه احراز صلاحیت را داشتند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: شورای نگهبان ثابت کرد بر اساس یک امر مهندسی شده و از قبل تعیین شده پرونده‌ها را بررسی نمی‌کند، بلکه صلاحیت‌ها بر اساس شرایط فعلی افراد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: نوع احراز صلاحیت‌ها نامزدهای ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ نشان داد، شورای نگهبان به‌گونه‌ای صلاحیت افراد را تأیید و یا رد صلاحیت می‌کند که هیچ لابی‌گری اثرگذار نخواهد بود؛ امروز شورای نگهبان سد محکمی در برابر همه نفوذها به مراکز تصمیم‌گیری‌های کلان کشور است.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: باتوجه‌به شرایط فعلی کشور به‌خصوص در حوزه اقتصادی، باید کسی رئیس‌جمهور باشد که مبانی اسلامی، اصل ولایت‌فقیه قانون اساسی و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی را قبول داشته باشد و هرکسی غیر از این مسائل وارد قوه مجریه شود، قطعاً کشور را در مسیری قرار خواهد داد که اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

شفیعی تأکید کرد: حضور مردم در انتخابات با حداکثر آرا نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که می‌توان به جهان ثابت کرد در همه مشکلات مردم حضور فعال و حداکثری در صحنه خواهند داشت.

این مقام مسئول اظهار کرد: همین‌طور که دشمنان ایران تلاش می‌کنند حضور مردم در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ را کم‌رنگ جلوه دهند نشان از اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی است.

قائم‌مقام شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در بوشهر خاطرنشان کرد: همه افرادی که توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شوند در جایگاه خود قابل‌احترام و تخریب در هیچ جایگاهی صحیح نیست، رسانه‌ها و فعالین سیاسی می‌توانند نظرات منصفانه داشته باشند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر ابراز کرد: در غرب دستیابی به قدرت مهم است و برای رسیدن به این قدرت هر اقدام، اهانت و بی‌اخلاقی خواهند کرد اما در فرهنگ ایران اسلامی تخریب و اهانت به افراد دیگر توسط کاندیدا جایگاهی ندارد و رسیدن به قدرت جایز نیست.

وی افزود: باتوجه‌به سوابق و رأی‌آوری افراد بر اساس نظرسنجی‌های علمی توسط مراکز معتبر، حضرت آیت‌الله رئیسی به‌عنوان کاندید نیروهای انقلاب مشخص شد همچنین در سراسر استان‌های کشور به‌خصوص استان بوشهر ستادها تشکیل و فعالیت‌ها از امروز آغاز خواهد شد.

شفیعی ادامه داد: باتوجه‌به تاریخ استان بوشهر در حوزه سیاسی، امروز قوی‌ترین تشکل سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب است که تا به امروز بیش از ۵ هزار عضو در سراسر استان در کمیته‌های تخصصی ساماندهی و فعالیت خود را در همایش بزرگ انتخابات ۱۴۰۰ به نمایش خواهند گذاشت.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: این افراد در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر ساماندهی شده‌اند و برای همیشه فعال هستند تا تفکر و گفتمان انقلابی را به نسل‌های بعدی منعکس کنند.

وی تصریح کرد: ستادهای آیت‌الله رئیسی در استان بوشهر در چند محور فعالیت خواهند کرد، همه ستادها در کنار هم و مکمل همدیگر خواهند بود و بر اساس هدف واحد برای انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی فعالیت خود را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول