اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اکبرپور: حق تراکتور برد بود/بازیکن ما به دلیل حساسیت بازی در خواب کتفش در رفته است!

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: حق تراکتور در بازی امروز مقابل ماشین‌سازی پیروزی بود.

اکبرپور: حق تراکتور برد بود/بازیکن ما به دلیل حساسیت بازی در خواب کتفش در رفته است!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا اکبرپور پس از شکست دو بر صفر ماشین‌سازی مقابل تراکتور ماشین‌سازی در نشست خبری درباره اینکه چرا تیمش با وجود قعرنشینی نتوانست فوتبال رو به جلویی بازی کرده و حتی از تک موقعیت‌های خود در این مسابقه بهره نبرد، اظهار داشت: ابتدا به تیم تراکتور تبریک می‌گویم و امروز حق شان برد بود اما شرایط تیم ما را همه می‌دانند. اینکه خواستیم ضدحمله بزنیم یا عقب بازی کنیم با توجه به شرایط ماشین‌سازی است که ابتدا باید دنبال گل نخوردن باشیم.

وی افزود: با توجه به جوانی، آسیب دیدگی، بدون بازیکن بودن و خالی بودن دست مان روی نیمکت اگربخواهیم از ابتدا دنبال فشار از جلو و گل زدن باشیم، تیم ما از هم می‌پاشد. برای ما مهم این است در بازی های باقی مانده فوتبال بازی کرده و آنچه از ابتدای حضورمان به بچه‌ها گفتیم در زمین پیاده کنیم تا با کارهایی که انجام می‌دهیم به گل برسیم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی تصریح کرد: نمی‌خواهیم دفاع یا حمله کنیم اما شکل بازی ما جوری است که قرار بود بچه‌ها در یک سوم میانی زمین جمع شوند و اجازه ندهند تیم حریف کاری انجام بدهد و هر زمان توپ گرفتیم به حمله برویم اما دست مان خالی است. محروم و مصدوم داریم. حتی بالاجبار از 3-2 بازیکن مصدوم در بازی امروز استفاده کردیم. 

اکبرپور افزود: نفر جایگزین نداریم. بچه‌های ما تحت تاثیر تراکتور قرار گرفته بودند به این دلیل که کم‌تجربه هستند و وقتی اسم تیم بزرگ می‌آید. هول می‌شوند. حتی بازیکنی داشتیم که شب گذشته در خواب کتفش درآمده بود. ببینید وضعیت ما چه جوری است که بازیکن به دلیل حساسیت بازی در خواب کتفش درمی‌آید. با این وضعیت می‌آییم و مقابل تیم‌ها قرار می‌گیریم. 

وی در مورد داوری این مسابقه، گفت: به تیم تراکتور تبریک می‌گوییم اما به داوران هیچ وقت اعتراض نمی‌کنیم. در این بازی هم اعتراض نکردیم اما در این بازی ببینید سوت هایی که زده شد، خطایی که آن طرف گرفته می‌شد این طرف گرفته نمی‌شد. داور دایوها را این طرف کارت زرد می داد. او می‌توانست مهربانانه تر با ما برخورد کند.

سرمربی ماشین‌سازی افزود: داور باید دو تیم را با یک چشم می‌دید. چون از آذربایجان شرقی بودیم و دو تیم هم برای تبریز هستند. اینجا نباید اسم‌ها تاثیر می‌گذاشت. تراکتور را در زمین خودش تحت فشار گذاشتیم. بعد از تعویض هم فشار آوردیم. موقعیت گل ساختیم و می‌توانستیم گلزنی کنیم اما اخراج یکی از بازیکنان ما، شیرازه تیم ما را برهم زد. مجبور شدیم دو بازیکن امید بیاوریم که بدوند چون نفر نداشتیم.

اکبرپور تصریح کرد: امیدوارم روزی در این فوتبال شرایطی پیش بیاید که تراکتور و ماشین سازی در جایگاه اصلی خودشان باشند. جایگاه ماشین سازی ته جدول نیست. از اول فصل شرایطی به وجود آمد که تیم به انتهای جدول چسبید و جدا شدن از انتهای جدول برای مربی که نفر ندارد، سخت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول