اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ضرورت تقویت میزان تاب آوری باتری سایت‌های مخابراتی در آذربایجان غربی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: در راستای پایداری شبکه ارتباطی استان در مواقع قطعی برق مقدار استاندارد تاب آوری باتری سایت های مخابراتی باید رعایت شود.

ضرورت تقویت میزان تاب آوری باتری سایت‌های مخابراتی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه،قاسم جلیلی نژاد در اولین جلسه کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات قرارگاه پدافند پرتوئی در استان از ضرورت تقویت میزان تاب آوری باتری سایت‌های مخابراتی استان خبر داد و اظهار داشت:در راستای پایداری شبکه ارتباطی استان در مواقع قطعی برق مقدار استاندارد تاب آوری باتری سایت های مخابراتی باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه طبق پایش و گزارش سازمان تنظیم مقررات رادیویی منطقه آذر درصد تاب آوری باتری‌های ۲ اپراتور اول و دوم در استان پایین تر از استاندارد است تصریح کرد: این موضوع باید از طرف اپراتورها مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به حساسیت موضوع در بحث پدافند پرتوئی تاکید کرد:میزان آمادگی اپراتورها باید به طور مستمر پایش و بررسی شود.

جلیلی نژاد اذعان کرد: قطعی ارتباطات در مواقع قطعی برق قابل قبول نیست و نباید همزمان با قطعی برق ارتباطات یک منطقه نیز تحت الشعاع قرار بگیرد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع برقراری ارتباطات در مواقع خاص و بحرانی اپراتورها باید حداکثر توان خود را در راستای پایداری شبکه به کار بگیرند، چراکه یک اقدام سریع می‌تواند جان چندین انسان را در مواقع بحرانی نجات دهد.

این مقام مسوول با اشاره به شرایط جغرافیایی استان و حادثه خیز بودن منطقه تصریح کرد:برگزاری دوره‌های آموزشی از طریق مرکز آپا، برگزاری مانورهای مستمر برای بالا بردن آمادگی اپراتورها و زیرساخت شبکه ارتباطی، پایش و بررسی مستمر سایت‌ها و هاب سایت‌ها ارتباطی و تحقق ارتباطات از طریق رادیو ترانک در استان می‌تواند در مواجه با موارد خاص و بحرانی تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول