اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

آیا با قهرمانی چلسی، تیم ملی آلمان در یورو موفق می شود؟

ژرمن ها امیدوارند تحت تاثیر عواملی همچون قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، در پیکارهای یورو 2020 به موفقیت دست پیدا کنند.

آیا با قهرمانی چلسی، تیم ملی آلمان در یورو موفق می شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، پیکار شب گذشته فینال لیگ قهرمانان اروپا 4 بازیکن ملی پوش و آلمانی در دو تیم داشت. آنتونیو رودیگر، تیمو ورنر و کای هافرتس در چلسی و ایلکای گوندوغان در منچسترسیتی بازی خوبی ارائه کردند. البته در پایان کام 3 لژیونر چلسی شیرین شد. زیرا این تیم به لطف گل دقیقه 42 هافرتس یک بر صفر منچسترسیتی را شکست داد و قهرمان بازی ها شد. این مصاف البته مورد توجه دقیق یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان و شاگردانش نیز واقع شد.

لو به همراه بازیکنانش که از روز جمعه در اردوی آماده سازی زفلد اتریش هستند، به تماشای این بازی نشستند تا در وهله نخست عملکرد 4 ملی پوش آلمانی این دیدار را تماشا کنند و در کنارش بیننده بازی پایانی لیگ قهرمانان نیز باشند.

*امیدهای اردونشینان

در این مصاف هر 4 بازیکن عملکرد خوبی داشتند و حتی هافرتس نیز توانست گل برتری و قهرمانی لندنی ها را نیز بزند.

اتفاقی که باعث خوشحالی لو و شاگردان حاضر در اردو شد. در همین ارتباط هفته نامه کیکر امروز در تحلیلی عنوان کرد سرمربی تیم ملی امیدوار است تحت تاثیر یکسری عوامل مثبت مثل قهرمانی تیم بایرن مونیخ در بوندس لیگا، بازگشت هوملس و مولر به تیم ملی و اکنون قهرمانی 3 لژیونر چلسی در لیگ قهرمانان و نمایش خوب گوندوغان در بازی پایانی جام بتواند در جام ملت ها به نتیجه مطلوب برسد.

*ارسال پیام های تبریک

اعضای تیم آلمان البته بعد از اتمام بازی فینال لیگ قهرمانان، پیام های تبریکی به 3 ملی پوش چلسی دادند. البته با ارسال پیام در فضای مجازی از گوندوغان نیز تقدیر کردند.

همچنین سایت فدراسیون فوتبال آلمان نیز در توییتی این موفقیت را به لژیونر های آلمانی چلسی تبریک گفت.

در این پیام عنوان شد:به هافرتس، رودیگر و ورنر تبریک می گویم. به آنها می گوییم که قهرمان اروپا هستند.

 در بخشی دیگر از این پیام عنوان شد:همینطور از ایلکای گوندوغان تمجید می کنیم. او باید سرش را بالا نگه دارد. چون بازی درخور توجهی کرد و برای موفقیت تیمش تا آخرین لحظه جنگید.

در قسمت پایانی  نیز عنوان شد: ما منتظریم بزودی شما را همراه با تیم ملی در یورو 2020 موفق ببینیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول