اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

واکنش قطر به حمله ارتش یمن به پایگاه هوایی «ملک خالد» عربستان سعودی

وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پایگاه هوایی «ملک خالد» متعلق به ائتلاف متجاوز سعودی در «خمیس مشیط» را محکوم کرد.

واکنش قطر به حمله ارتش یمن به پایگاه هوایی «ملک خالد» عربستان سعودی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای حمله پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پایگاه ملک خالد را «اقدامی خرابکارانه و نقض عرف و قوانین بین‌المللی» توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است: «دولت قطر هدف قرار دادن شهر خمیس مشیط در خاک کشور برادر عربستان سعودی را بشدت محکوم و تأکید می‌کند که هدف قرار دادن تأسیسات و مراکز حیاتی اقدامی خرابکارانه و نقض عرف و قوانین بین‌المللی است».

 

سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد امروز یکشنبه با اعلام خبر عملیات پهپادی علیه اهداف نظامی در پایگاه هوایی «ملک خالد» گفت هدف مذکور با دقت مورد اصابت قرار گرفته است.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه هوایی «ملک خالد» متعلق به ائتلاف متجاوز سعودی در «خمیس مشیط» را با پهپاد «قاصف کی۲» هدف قرار دادند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول