اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

شرایط برای استقرار پلیس راه در هشتگرد-طالقان فراهم شود

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بهره برداری از تونل جاده هشتگرد-طالقان همزمان با افتتاح پروژه اتفاق دشواری بود که ممکن نشد، گفت: لازم است که تمهیدات کافی برای استقرار پلیس انتظامی و پلیس راه و ایجاد یک مجتمع رفاهی در مسیر اندیشیده شود.

شرایط برای استقرار پلیس راه در هشتگرد-طالقان فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه هشتگرد-طالقان، با اشاره به اینکه بهره برداری از این جاده از مطالبات دیرین مردم طالقان است، گفت: امیدواریم مردم بتوانند با استفاده از این راه مسیر کوتاه تر سفر به سایر نقاط استان البرز را تجربه کنند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طالقانی‌ها در همبستگی اجتماعی زبانزد هستند، ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی جاده و شرایط کوهستانی آن، حداکثر سرعت مطمئنه در این مسیر ۸۰ کیلومتر بر ساعت است که انتظار می‌رود مسافران آن را به خوبی رعایت کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه تلاش زیادی صورت گرفت تا تونل این مسیر نیز به همراه جاده افتتاح شود، گفت: اما نکته اینجاست که این راه در ابتدا به صورت راه روستایی طراحی شده بود و وقتی بخواهیم در این پلتفرم تغییر ایجاد کنیم کار بسیار سخت می‌شود. ساختار زمین‌شناسی منطقه به گونه‌ای است که وقتی به زمین دست می‌زنید دیگر نمی‌توان کاری کرد.

اسلامی مسیر هشتگرد-طالقان را از جمله جاده‌های زیبای کشور برشمرد و تصریح کرد: لازم است که تمهیدات کافی برای استقرار پلیس انتظامی و پلیس راه و ایجاد یک مجتمع رفاهی در مسیر اندیشیده شود.

وی در ادامه گفت: طی این مدت پروژه‌های تاریخی که از ۲۰ تا ۳۰ سال پیش در کشور شروع شده بود و پیشرفت چندانی هم نداشت را جمع کردیم و فقط چند پروژه دیگر باقی مانده که این موضوع تکمیل شود. مسیر هشتگرد-طالقان یکی از این پروژه‌ها بود.

۹۰۰ واحد از پروژه مسکن مهر باقیمانده است

وزیر راه و شهرسازی به وضعیت مسکن مهر در استان البرز هم اشاره و اعلام کرد: از ۷۰ هزار واحد مسکن مهر در البرز فقط ۹۰۰ واحد برای پایان کار باقی مانده تا جشن اختتامیه برگزار شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول