اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

جزئیاتی از نشست هیات ورزشی افغانستان با روسای فدراسیون‌ها

مسئولان ورزش افغانستان امروز جلسه‌ای با برخی روسای فدراسیون‌ها برگزار کردند.

جزئیاتی از نشست هیات ورزشی افغانستان با روسای فدراسیون‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نشست هیات ورزشی افغانستان امروز با جمعی از روسای فدراسیون‌ها در آکادمی ملی کمیته دیدار کردند.

* حفیظ اله ولی رحمی رئیس کمیته المپیک و وزیر ورزش افغانستان، محمود یونس دبیر کل، باور خان هوناک و محمد هاشم کریمی نواب رئیس افغانستان در این جلسه حضور داشتند.

* سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی دبیر کل، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش هم در جلسه حضور داشتند.

* نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام گفت: خوشحالم نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک افغانستان از ورزشکاران پرورش اندام است. در حال حاضر ۲۳ هزار باشگاه بدنسازی در داخل کشور داریم و برنامه ما این است این حضور این رشته را در بازی‌‌های آسیایی ۲۰۲۶ فراهم کنیم.

* پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در این نشست عنوان کرد: ما به واسطه عرقه به برادران افغان، همیشه شرایطی که در تکواندو برای ایران فراهم بوده برای ورزشکاران افغان هم فراهم کرده‌ایم. در همه رویدادهای بین‌المللی همیشه تیمی از افغانستان حضور داشته و ما موفقیت آنها را موفقیت خودمان می‌دانیم. ورزشکار المپیکی افغانستان در ایران آموزش دیده است. متاسفانه مشکلاتی هست که اجازه حضور بچه‌ها را نمی‌دهد و ما مجبور شدیم یکی از ورزشکاران افغانستان را تحت عنوان پناهجویان در مسابقه کسب سهمیه شرکت دهیم. در مسابقات قهرمانی آسیا هم یک تیم از پناهجویان با حضور برادران افغان شرکت خواهند داشت.

* رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: در بخش بسکتبال جلسات زیادی با رئیس فدراسیون افغانستان جلسات زیادی داشته‌ایم. در بخش مربیگری و داوری مخصوصا با ویلچر هم مربی فرستادیم و هم داور. ما بخشنامه‌ای زدیم تا نوجوانان و جوانانی که در هیات ها فعال هستند شناسایی و به افغانستان معرفی شوند. در اعزام مربی به خصوص در تیم‌های پایه این آمادگی را داریم که کمک حال تیم‌های ملی افغانستان باشیم.

* پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، عنوان کرد: ما هفته گذشته میزبان رئیس فدراسیون هندبال افغانستان بودیم تا همکاری‌ها در خصوص مهاجران صورت بگیرد. در بحث تجهیزات به این دوستان کمک کرده‌ایم و باید بگویم آنها پیشرفت خوبی داشته‌اند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول