اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

ویدئو| حل چالش‌های کودکان در دوران کرونا با استفاده از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش بنیان و خلاق

کنفرانس جایزه ملی نوآوری برای کودک و نوجوان، با هدف تشویق کسب و کارهای نوپا به حل مسائل پیش روی کودکان و نوجوانان با ارائه شیوه هایی نوآورانه در دوران همه گیری کرونا برگزار شد.

ویدئو| حل چالش‌های کودکان در دوران کرونا با استفاده از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش بنیان و خلاق

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، در کنفرانس ملی نوآوری برای کودک و نوجوان در دوران کووید-19 با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، خانم مندیپ اوبرایان نماینده یونیسف در ایران و پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه صنایع نرم و خلاق از برگزیدگان تقدیر شد.

سه برگزیده اصلی این جایزه ملی به نام های «راهکار فیجیتال اسباب بازی هوشمند» از شرکت آرسام، «راهکار کتابخانه ی دیجیتال فراگیر بوم» از موسسه فرهنگی هنری طرح و ایده پرمان، و «راهکار روبین، ربات تعاملی» از شرکت خردورزان شهر هوشمند، از میان بیش از هشتاد راهکار نوآورانه کسب و کارهای نوپا که پیرو اعلام فراخوان در شهریور و مهر 1399 به کمیته جایزه ارسال شده بودند، با بررسی دقیق و نظرهیات داوران انتخاب شدند و همچنین هفت راهکار نیز شایسته تقدیر شناسایی شدند.

در ادامه ویدئویی از برگزاری این رویداد مهم در ایران که با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) مشاهده می کنید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول