اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۰۹۴/ شهیدسعید سیدان: نگذارید منافقان بین شما اختلاف بیاندازند

شهید سید سعید سیدان در وصیت‌نامه خود آورده است: ای امت شهیدپرور نگذارید ابرقدرت‌ها در بین شما اختلاف بیندازند و خون این شهدای مظلوم پایمال شود.

۲۰۹۴/ شهیدسعید سیدان: نگذارید منافقان بین شما اختلاف بیاندازند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید سید سعید سیدان:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود به امام زمان(عج) و نایب بر حقش امام امت و با سلام بر ارواح پاک شهداى اسلام و با سلام بر محضر امت شهیدپرور ایران که مردانه جبهه نبرد را گرم نگاه داشته‌اند و در پشت جبهه نیز با کمک‌هاى بی‌دریغ خویش اسلام را یارى می‌کنند و درود و سلام به روان پاک شهداى اسلام که با اهدای خون خود یاریگر دین خدا بوده و در راه هدف مقدسشان چون شمع سوختند.

سلام خدمت پدر و مادر عزیزم، امیدوارم حالتان خوب باشد، بارى پدر و مادر عزیز در این وقت از زمان که اسلام به ما احتیاج دارد ما نباید دست روى دست گذاشته و در خانه بنشینیم؛ من با میل خود و با احساس مسئولیتى که در برابر خون شهدا مى‌کردم، عازم جبهه شدم تا بتوانیم دین خود را به اسلام ادا کرده باشم.

پدر و مادر اگر روزى جنازه‌ام بدست شما نرسید هیچ ناراحت نباشید و به یاد شهداى خونین کربلا بیفتید و على اکبر حسین را به یاد بیاورید.

اى پدر گرامیم در راه اسلام خدمت کن و در نماز جمعه و جماعت شرکت کن و در سنگر جهاد با ضد انقلاب مبارزه کن و تو اى مادر عزیزم وقت آن رسیده که همچون زینب راه شهیدان را ادامه داده و بعد از شنیدن خبر مرگ من اشک نریزى و به خواهرانم بگو آنها نیز اشک نریزند زیرا وقتى امام بزرگوارمان خبر شهادت عزیزش را شنید گریه نکرد چون می‌دانست رضاى خدا در این کار بوده است.

امت شهیدپرور و قهرمان ایران دارم به هیچ وجه این انقلاب و اسلام را تنها نگذارید همچنانکه تاکنون آن را تنها نگذاشته‌اید و بحمدالله که نخواهید گذاشت مسجدها را خالى کنید زیرا به گفته امام عزیزمان مسجدها سنگرند، سنگرها را خالى نگذارید و جبهه‌ها را تقویت کنید. اگر می‌توانید به جبهه‌ها بیائید بسم‌الله وگرنه در پشت جبهه رزمندگان را یارى کنید. نگذارید ابرقدرت‌ها در بین شما مردم اختلاف بیندازند. نگذارید خون این شهدای مظلوم پایمال شود.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول