اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رئیس دادگستری و دادستان دلیجان منصوب شدند

طی حکمی علیرضا ترابی به عنوان رئیس دادگستری دلیجان و عباس آئینه‌دار به عنوان دادستان دلیجان منصوب شدند.

رئیس دادگستری و دادستان دلیجان منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه، علیرضا ترابی به عنوان رئیس دادگستری دلیجان و عباس آئینه‌دار به عنوان دادستان این شهرستان منصوب شدند.

رئیس دادگستری کل استان مرکزی در آیین مراسم تکریم و معارفه رئیس و داستان جدید دادگستری  شهرستان‌ دلیجان با اشاره به سند تحول قضائی گفت: این سند براساس مأموریت‌ها و با رویکرد مطالعه وضع موجود و آسیب شناسی عملکرد دستگاه قضا در طولِ دوران پس از انقلاب اسلامی و بررسی نقاط قوت و ضعف رویه‌ای، فرآیندی و همچنین ساختاری تهیه و به منظور معماری دستگاه قضائی متناسب با گام دوم انقلاب در سال‌های آتی و با هدف دستیابی به دو پیامد اصلی «دستیابی به عدالت» و «رضایتمندی مردم» تنظیم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی اظهار کرد: متن سند تحول قضایی حاضر با هدف استفاده جامعه نخبگانی و همچنین رسانه‌ای کشور و با صرف نظر از کلیات و مقدمات سند تحول از جمله تعاریف، روش‌شناسی، نگاشت نهادی و همچنین عناوین عوامل ریشه‌ای، برخی از ویژگی‌ها، راهبردها، مسائل ذکر شده در سند و راه‌حل‌های پیش‌بینی‌شده است.

وی با اشاره به اینکه آرای ضعیف قضائی سبب بی‌عدالتی و در نتیجه بی‌اعتمادی مردم به دستگاه قضا می‌شود، افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری کسانی که می‌خواند با فساد مبارزه کنند خودشان باید فردی پاک و مصلح باشند و نمی‌توان با یک دستمال کثیف شیشه را پاک کرد.

رئیس دادگستری استان مرکزی گفت: پایان خرداد ماه امسال یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات شروع قرن جدید در جمهوری اسلامی است.

عبدالمهدی موسوی با بیان اینکه اگر کسی بتواند در باب مشارکت حداکثری کاری انجام دهد و کوتاهی کند مدیون امام و شهدا است، افزود: مهم‌ترین مولفه امنیت ملی حضور مردم است، مردم باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند، همه تلاش کنیم آگاهی‌های لازم را به مردم در مورد انتخابات بدهیم.

وی گفت: مولفه دوم تامین امنیت انتخابات و مولفه سوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی است، کسانی که تایید شدند و به این مرحله رسیده‌اند مورد تکریم و احترام قرار بگیرند از همه بخواهید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، فضای مجازی و حقیقی ما جولانگاه مخربین و تخریب داوطلبان و رقبا و غیره نباشد. 

در این آیین «علیرضا ترابی» به‌عنوان رئیس دادگستری دلیجان تقدیر و «عباس آیینه» در سمت دادستان این شهرستان منصوب شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول