اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

رضایت ثبت نام کنندگان مرحله دوم خودروی لوکس دیگنیتی

نخستین مرحله فروش خودرو دیگنیتی به صورت نقدی در ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ انجام شد که با استقبال خوب خریداران همراه بود .

رضایت ثبت نام کنندگان مرحله دوم خودروی  لوکس دیگنیتی

دور اول عرضه این خودرو که به صورت اینترنتی انجام شد با تحویل به مشتریان که توانستند مدارک را تکمیل نمایند به اتمام رسید . دیگنیتی که تنها خودرو suv کوپه عرضه شده در کشور است به دلیل ظاهر زیبا و امکانات فوق العاده آن با استقبال زیاد از سوی خریداران قرار گرفت و مجددا گروه بهمن در ظرف یک ماه فروش این خودرو را اعلام نمود و مرحله دوم فروش دیگنیتی نیز در 27 اردیبهشت همراه با استقبال بالای مشتریان پایان یافت. 
آقای چینی کار یکی از ثبت نام کنندگان مرحله دوم فروش دیگنیتی از استان تهران ضمن اشاره به اینکه نحوه ثبت نام تا حدودی محدود بود گفت: از یک ساعت قبل از آغاز فروش اینترنتی این خودرو آماده شده بودم و با تلاش و استمرار در پایان موفق شدم یک دستگاه دیگنیتی ثبت نام کنم.   
وی ضمن اشاره به علاقمندی خود به خودرو های اسپرت بیان کرد: در داخل کشور خودروی اسپرتی که از طریق یک شرکت معتبر و با خدمات خوب همراه باشد بسیار کم است لذا با معرفی یکی از دوستان با خودرو دیگنیتی آشنا شدم و همچنین گروه بهمن را به خاطر خدمات پس از فروش مطمئن آن انتخاب کردم . 
در صحبت با آقای هدایتی یکی دیگر از ثبت نام کنندگان مرحله دو دیگنیتی از شهرستان ابرکوه به نحوه آشنایی با این محصول اشاره شد و گفت: از طریق یکی از نمایندگی ها و مراجعه و بازدید حضوری با این محصول آشنا شدم و بعد تصمیم به ثبت نام گرفتم . 
وی که از مشتریان سابق گروه بهمن محسوب می شود و وانت کارا داشته است گفت: از طریق کافی نت در مرحله دوم فروش دیگنیتی شرکت کردم که 7 دقیقه بعد از آغاز فروش اینترنتی موفق به ثبت نام شدم. 
خانم راسخ از کازرون که توانسته در 5 دقیقه ابتدای شروع مرحله دوم فروش دیگنیتی ثبت نام کند گفت: به راحتی توانسته ثبت نام را انجام دهد و از قبل نیز از طریق وبسایت بهمن با این محصول آشنا شده و در جریان شرایط فروش قرار گرفته است. وی همچنین به امکانات مناسب و متنوع این خودرو و توضیحات و معرفی کامل دیگنیتی در وبسایت بهمن اشاره کرد که در انتخاب این محصول تاثیر گذار بوده است. 
آقای شیخی از برازجان بوشهر که بار اول در فروش اینترنتی دیگنیتی شرکت کرده است نحوه ثبت نام را خوب اعلام کرد و گفت : خیلی راحت توانستم در فروش اینترنتی شرکت کنم و در همان دقایق اولیه موفق به ثبت نام شوم. 
وی همچنین به نحوه آشنایی خود با دیگنیتی از طریق صفحه اینستاگرام یکی از نمایندگی های گروه بهمن در شیراز اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی و توضیحات کامل در خصوص خودرو دیگنیتی در شبکه مجازی باعث شد که به خودرو دیگنیتی علاقمند شود. ضمن اینکه قیمت و ظاهر اسپرت این خودرو در انتخاب این محصول بسیار موثر بوده است.  
گفتنی است دیگنیتی اولین خودروی SUV کوپه عرضه شده در داخل کشور می باشد و در فاز نخست تولید، 20 درصد آن داخلی سازی شده است. دیگنیتی از به روزترین فناوری ساخت خودرو بهره می‌برد و امکانات و ویژگی های فنی و ظاهری‌ این خودرو در کنار قیمت بسیار مناسب، آن را از سایر محصولات هم‌رده متمایز کرده است. ظاهر زیبا و مشتری پسند، قوای محرکه ارتقا یافته و امکانات و تجهیزات فنی، ایمنی و رفاهی دیگنیتی، رانندگی مطمئن و راحتی را تضمین می کند .

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول