اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام جمعه یزد: ستادهای تبلیغاتی جذب حداکثری را مدنظر قرار دهند

امام جمعه یزد گفت: ستادهای تبلیغاتی در فعالیت‌های خود به عموم مردم توجه داشته باشند و تقویت انقلاب و جذب حداکثری را مدنظر داشته باشند.

امام جمعه یزد: ستادهای تبلیغاتی جذب حداکثری را مدنظر قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی عصر امروز در جریان دیدار با جمعی از اعضای ستادهای تبلیغاتی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر این‌که فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در تمام امور انتخابات و تبلیغات مدنظر و ملاک عمل شما باشد، اظهار کرد: توصیه‌های ایشان در برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت بالای مردم بسیار اثرگذار است.

وی با تاکید بر این‌که این سخنان جامع و کاربردی است، افزود: حتما سخنان ایشان در قالب بروشور منتشر شود و در اختیار اعضای ستادها، داوطلبان و مردم قرار گیرد.

امام جمعه یزد گفت: رشد و کمال جامعه وابسته به مسئولان جامعه است و کسانی که با مسئولان بیعت می‌کنند اگر رضای خدا را مدنظر نداشته باشند و برای پست و مقام، گرد مسئولان و داوطلبان جمع شده باشند، صلاح و رستگاری در آن نیست.

ناصری تاکید کرد: متاسفانه تاکنون کم و بیش اینگونه بوده و به ویژه در انتخابات مجلس مشاهده شده است که افراد بعد از ورود نمایندگان به مجلس، درخواست‌های متعدد از آنها داشته‌اند در حالی که نیت باید خدایی باشد و همه باید در راه حقیقت پیش بروند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: در مورد معرفی و تبلیغ افراد، حقیقت را بررسی و مطرح کنید و اگر به حقیقت وجودی و لیاقت افراد پی بردید، تا پای جان از او در راه رضای خدا دفاع کنید.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیروزی بشار اسد در انتخابات سوریه عنوان کرد: این پیروزی برای ما یادآور اتفاقاتی بود که در سوریه رخ داد و ۷۰ درصد سوریه اشغال شده بود اما با ایثارگری‌های سردار سلیمانی و سربازانش و دوراندیشی مقام معظم رهبری امروز شاهد امنیت و برگزاری انتخابات باشکوه در این کشور هستیم.

ناصری با تاکید بر این‌که باید خودبینی را در انتخابات و تبلیغات انتخاباتی رها کنیم، افزود: مردم ما دلی پاک دارند و باید با اخلاص با آنها مواجه شویم و در صدد جذب دوباره جوانان و مشارکت آنها در انتخابات برآییم.

وی با بیان این‌که برنامه‌ریزی‌های ما غلط و غیراصولی است وگرنه دشمنان ما با هزاران کیلومتر فاصله از طریق فضای مجازی نمی‌توانستند جوانان ما را به خود جذب کنند، تصریح کرد: اگر برنامه ریزی‌ها درست بود، امروز جوانان ما درگیر فضای مجازی و فرهنگ بیگانه نبودند.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه باید خدا را در نظر بگیریم و خالصانه برای خدا کار کنیم، تاکید کرد: بر اساس یک روایت، شیطان اعوان خود را جمع کرد و گفت؛ اگر هر انسان سه خصلت داشته باشد، خیالم راحت است که مرا همراهی می کند که این سه خصلت شامل بزرگ بینی و غرور، فراموش کردن گناه و خودخواهی و خودپسندی است.

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: نباید خود را از همه چیز تبرئه کنیم و دیگران را گنهکار بدانیم و این موضوع را باید در انتخابات نیز مدنظر قرار دهیم که اگر غیر از این باشد، شیطان بر ما مسلط خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: مسئولان و اعضای ستادهای تبلیغاتی به عموم مردم توجه کنند و برای همه گروه‌های مردم شخصیت قائل باشند و کاری کنند که مردم خودشان رغبت کنند در کوچه و بازار ستاد تبلیغاتی ایجاد کنند.

وی بیان کرد: برای تقویت انقلاب و ارزش‌های انقلابی باید پای کار باشید و تا آخر تلاش کنید و در این مسیر اتحاد و همبستگی و گذشت را فراموش نکنید و حتی یک لحظه نباید احساس خود برتربینی نسبت به دیگران داشته باشید.

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: روستاها و مناطق دورافتاده را فراموش نکنید و در تبلیغات خود به مردم وعده وعیدهای واهی ندهید تا خدای ناکرده در آینده داوطلبان فعلی، دروغگو از آب درنیایند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول