اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تدوین اطلس اقتصادی هرمزگان برای به افزایش جذب سرمایه گذاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تدوین اطلس اقتصادی استان به افزایش جذب سرمایه گذاری کمک می کند.

تدوین اطلس اقتصادی هرمزگان برای  به افزایش جذب سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج حیدری در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با اشاره به اهمیت تجارت خارجی، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی از ظرفیت و پتانسیل اتاق بازرگانی استان برای توسعه صادرات و تجارت خارجی به عنوان محرک مهم اقتصادی بهره گیرند.

وی در همین خصوص افزود: سرمایه گذاری برای توسعه صادرات و تجارت خارجی می تواند به عنوان یک ابزار مهم در اشتغالزایی و افزایش تولید ملی نقش ایفا نماید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر گسترش همکاری ها با کسورهای عضو اکو، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی برای توسعه روابط تجاری استان با کشورهای عضو اکو با اتاق بازرگانی و کشاورزی استان همکاری کنند.

حیدری تصریح کرد: شناساندن ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری استان به کشورهای عضو اکو می تواند تحولی خوبی در بخش اقتصادی، روابط خارجی، تجارت خارجی و صادرات استان ایفا کند.

وی اظهار داشت: استانداری از برنامه های اتاق بازرگانی و کشاورزی استان برای گسترش روابط با کشورهای عضو اکو حمایت خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت تهیه اطلس اقتصادی استان، افزود: تدوین اطلس اقتصادی استان می تواند نقش مهمی در معرفی ظرفیت های اقتصادی استان و جذب سرمایه گذاری ایفا کند.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول