اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

چلسی آماده تمدید قرارداد تیاگو سیلوا

باشگاه فوتبال چلسی علاقمند است یک سال دیگر نیز با تیاگو سیلوا همکاری کند.

چلسی آماده تمدید قرارداد تیاگو سیلوا

به گزارش خبرگزاری فارس، در تابستان گذشته وقتی قرارداد سیلوا با پاری سن ژرمن به اتمام رسید و بازیکن آزاد شد، چلسی پا پیش گذاشت و مدافع 36 ساله را به خدمت گرفت.  در آن هنگام با توجه به شرایط سنی مدافع برزیلی، باشگاه قراردادی یک ساله امضا کرد. اکنون مدت این تفاهم نامه کاری به اتمام رسیده و لندنی ها از عملکرد مدافع کاملا با تجربه راضی هستند.

باشگاه و کادر فنی در مورد او به این نتیجه رسیدند که با وجود سنی بالا، سیلوا قابلیت فرماندهی تیم را دارد و می تواند به ثبات خط دفاع تیم آبی پوش کمک شایانی کند. در واقع با داشتن این دو ویژگی بود که تیم توانست فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود، به فینال جام حذفی انگلیس برسد و در لیگ برتر چهارم شود.

طبق نوشته سان، توماس توخل که مسئولیت نقل و انتقالات تیم را نیز برعهده دارد، به سیلوا پیشنهاد یک سال قرارداد جدید را داده است.

بازیکن برزیلی نیز علاقمندست به همکاری مشترک ادامه دهد و به همین خاطر به نظر نمی رسد مانعی بر سر راه برای تمدید قراردادش باشد.

سیلوا به همین خاطر بعد از کسب مقام نخست لیگ قهرمانان اروپا گفت: این اتفاقی خاص است. به خصوص که در اولین فصل حضورم در اینجا رخ داد. توخل همه چیز را در تیم تغییر داد؛ به خصوص در زمینه روحیه شرایط متفاوتی پیدا کردیم. اما مهم است که از تلاش های فرانک لمپارد نیز حرف بزنیم. بدون او شاید امکان حضورم در اینجا مهیا نمی شد.بابت این از او تشکر می کنم که در چلسی با من قرارداد بست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول