اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بازیکن سابق تاتنهام: گواردیولا تکبردارد/باید از تک تک بازیکنانش عذرخواهی کند

بازیکن اسبق تاتنهام از پپ گواردیولا به خاطر تصمیماتش در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا به تندی انتقاد کرد.

بازیکن سابق تاتنهام: گواردیولا تکبردارد/باید از تک تک بازیکنانش عذرخواهی کند

به گزارش خبرگزاری فارس، سیل انتقادات علیه پپ گواردیولا به خاطر باخت در فینال لیگ قهرمانان اروپا همچنان ادامه دارد. کارشناسان فوتبال اروپا در یکی، دو روز گذشته پس از باخت یک بر صفر منچسترسیتی برابر چلسی در فینال لیگ قهرمانان انتقادهای زیادی علیه مربی اسپانیایی کردند.

جیمی اوهارا که در سال 2005 تا 2011 برای تاتنهام بازی کرد، یکی از این دسته افراد بود. او گفت:گواردیولا مسئول این باخت است و باید از تک تک بازیکنان تیمش عذرخواهی کند.

اوهارا که با یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، افزود: نتوانستم آنچه را که می بینم، باور کنم. رفتار پپ گواردیولا شرم آور بود. او تکبر دارد که بعد از بازی دست هایش را بالا نمی برد و نمی گوید که کارش اشتباه بوده است. او اشتباه کرد که دیر متوجه حقایق تیمش شد و از بازیکنی مثل فرناندینیو استفاده کرد.

این چهره  ادامه داد: گواردیولا تا دقیقه 64 متوجه نبود چه اتفاقی افتاده تا تفاوت ایجاد کند. در کمتر از نیم ساعت که نمی توان تیمی مثل چلسی را شکست داد. قطعا به زمان بیشتری نیاز است. به نظرم او اولین کاری که باید می کرد، رفتن به رختکن و عذرخواهی از بازیکنانش بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول