اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اهدای اعضای مرد 62 ساله به بیماران نیازمند زندگی دوباره بخشید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: دومین اهدای عضو کاشان در سال جاری با اهدای اعضای آقای ۶۲ ساله که به دلیل خونریزی مغزی در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان بستری بود، به ثبت رسید.

اهدای اعضای مرد 62 ساله به بیماران نیازمند زندگی دوباره بخشید

محمد حاجی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با بیان این که دومین اهدا عضو کاشان در سال جاری با اهدای اعضای آقای ۶۲ ساله که به دلیل خونریزی مغزی در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان بستری بود، به ثبت رسید اظهار کرد: به دلیل وخامت وضعیت بیماری، تلاش پزشکان و پرسنل تلاشگر بیمارستان، مؤثر واقع نشد و پس از اعلام مرگ مغزی بیمار، کارهای لازم برای کسب رضایت از خانواده وی انجام شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن تقدیر از خانواده بیمار اهداکننده گفت: پس از تائید مرگ مغزی بیمار توسط تیم معالج، و با کسب رضایت از خانواده بیمار، پیکر وی جهت اهدای ارگان‌ها به بیمارستان امام خمینی تهران منتقل شد که پس از بررسی‌های تیم پزشکی، کبد و نسوج این بیمار برای کمک به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی، با تأکید بر اهمیت اهدای عضو، افزود: هر مورد مرگ مغزی می‌تواند یک تا هشت بیمار نیازمند پیوند عضو را از مرگ نجات دهد و طبق برآوردهای انجام‌شده، اهدای نسوج به بیماران نیازمند، کیفیت زندگی ۵۸ بیمار را ارتقا می‌دهد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول