اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مرزهای انقلاب اسلامی به وسعت جهان اسلام است/ دشمن مردم به دنبال القای یاس در انتخابات است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: دشمن بعد از آنکه از تمرکز بر صندوق‌های انتخابات و درآوردن مهره‌ی دلخواه خود از آن نیز، طرفی نبست؛ امروز کمپین تحریم انتخابات را راه انداخته و القای یأس و ناامیدی در جامعه را دنبال می کند.

مرزهای انقلاب اسلامی به وسعت جهان اسلام است/ دشمن مردم به دنبال القای یاس در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت الاسلام علیرضا ادیانی نماینده ولی فقیه در ناجا، صبح امروز در جمع پرسنل نیروی انتظامی استان کرمانشاه در محل ستاد فرماندهی استان، با اشاره به اهمیت حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: تمام مبارزات ۲۵۰ ساله اهل بیت (علیهم‌السلام) برای برقراری حکومت علوی و نظام محمدی بود.

وی با بیان اینکه در تاریخ انقلابات جهان هیچ تحول شگرف و بنیادینی بدون اتکا به غرب و شرق، امکان پذیر نبود، گفت: انقلاب اسلامی با هدف پیاده‌سازی دین و ارزش‌های والای اسلامی و انسانی همه هژمون و گفتمان غرب و شرق را به معنای واقعی به چالش کشید.

حجت الاسلام ادیانی بیان داشت: دعوای امروز ما با غرب، دعوا بر سر خاک نیست بلکه دعوای ما دعوای ماهویی و دعوای بر سر موجودیت غرب و یا اسلام است و هدف و غایت جمهوری اسلامی این است که غرب، سر جای خود بنشیند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به غائله‌های مختلفی که از ابتدای انقلاب علیه نظام اسلامی به راه افتاد و همچنین جنگ تحمیلی، گفت: همه این ماجراها برای ساقط کردن نظام اسلامی بود ولی دشمنان موفق نشدند.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه جنگ برای ما دانشگاه شد و مردان و زنان ما را پرورش داد و بزرگان بسیاری در آن تربیت شدند، گفت: جنگ موجب تثبیت نظام شد و به گفته‌ی امام (ره)، ما در جنگ مظلومیت خود را به جهانیان ثابت و ارزش‌های خود را به جهان صادر کردیم.

وی اظهار کرد: بعد از امام(ره)، با راهبری رهبر انقلاب، روز به روز بر اقتدار کشور افزوده شد و نفوذ ما گسترش یافت و امروز مرزهای ما به وسعت جهان اسلام است و همه آزادگان عالم دلبسته این نظام‌اند و این‌ها موجب وحشت جهان‌خواران و قلدران عالم شده است.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدامات دشمن علیه ایران همچون  تهاجم فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی، گفت: دشمن بعد از آنکه از تمرکز بر صندوق‌های انتخابات و درآوردن مهره‌ی دلخواه خود از آن نیز، طرفی نبست؛ امروز کمپین تحریم انتخابات را راه انداخته و القای یأس و ناامیدی در جامعه را دنبال می کند.

ادیانی با تأکید بر اینکه پاسخ ملت ایران به دشمنان این است که پای صندوق‌ رأی می‌آیند و به جمهوری اسلامی آبرو می‌بخشند، بیان کرد: تجربه رفتار سیاسی ملت ایران نشان داده هر جا پای اجنبی در میان باشد، ملت متحد می‌شود و بر اساس نظرسنجی‌ها، ۵۱ درصد از مردم گفته‌اند که به طور قطع در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی از پرسنل نیروی انتظامی درخواست کرد نه تنها در انتخابات شرکت کنند بلکه مردم را بر سر صندوق‌های رای بیاورند و تصریح کرد: خانواده بزرگ نیروی انتظامی به طور قطع پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و نیروی انتظامی باید مردم را برای حضور در انتخابات بسیج کنند.

رئیس سازمان عقیدتی-سیاسی ناجا، افزود: نیروی انتظامی آبرومند و مورد اعتماد مردم است و در رضایت‌مندی عمومی، رتبه سوم را در کشور داراست.

وی با اشاره به این سخن رهبر انقلاب که فرموده‌اند: «خرمشهر‌ها در پیش است»، اظهار امیدواری کرد در انتخابات ۲۸ خرداد، مردم با جهاد سیاسی، حماسه‌ای از جنس حماسه فتح خرمشهر و فرج دیگری را رقم بزنند.

ادیانی در پایان گفت: ان‌شاءالله یک دولت انقلابی و کارآمد که بتواند از ظرفیت های مادی و معنوی کشور برای ساندن ایران به قله تعالی و پیشرفت استفاده کند، بر سرکار بیاید.

در ابتدای این مراسم سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اهمیت برنامه های عقیدتی-سیاسی و فرهنگی، از لزوم ارتقاء معنویت و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های بصیرت افزایی با سرعت بیشتر در مجموعه نیروی انتظامی سخن گفت.

وی در رابطه با انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شورای شهر گفت: نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد تا نظم، انضباط و امنیت انتخابات را فراهم کند و ان‌شاءالله با حضور پرشور مردم، انتخاب اصلح، تحقق پیدا کند.

در بخش پایانی این مراسم با اهدا لوحی از جانب نماینده ولی فقیه در ناجا و فرمانده کل نیروی انتظامی، از سردار علی اکبر جاویدان به عنوان فرمانده برتر کشور در حمایت از برنامه‌های فرهنگی برای خانواده‌های ناجا تقدیر به عمل آمد.

همچنین از حجت‌الاسلام ابراهیم حسینی؛ مسئول عقیدتی-سیاسی نیروی انتظامی استان کرمانشاه به پاس اجرای مناسب برنامه‌های فرهنگی و نیز بانو فرنگیس حیدرپور به پاس رشادت‌های وی در جنگ تحمیلی، از طرف فرمانده کل نیروی انتظامی و نماینده رئیس سازمان عقیدتی-سیاسی نیروی انتظامی، با اهدا لوح، تجلیل شد.

انتهای پیام/ح/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول