اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دستگیری اراذل‌واوباش دخیل در درگیری شهرستان آستارا توسط پلیس گیلان

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با محکومیت نقشه دشمن در ایجاد اختلاف بین اقوام از شناسایی و دستگیری پنج نفر عوامل اصلی ایجاد درگیری شهرستان آستارا خبر داد.

دستگیری اراذل‌واوباش دخیل در درگیری شهرستان آستارا توسط پلیس گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ حسین حسن‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی و دستگیری پنج نفر عوامل اصلی ایجاد درگیری در شهرستان آستارا اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان گیلان با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات همه‌جانبه موفق شدند پنج نفر از عوامل اصلی درگیری شهرستان آستارا را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با اشاره به جزئیات شناسایی و دستگیری اراذل‌واوباش سابقه‌دار توسط مأموران پلیس امنیت عمومی افزود: به دنبال انتشار خبر و تصاویری از درگیری اراذل‌واوباش در شهرستان آستارا و دستگیری آن‌ها توسط نیروی انتظامی، تعدادی از افراد سودجو با سوءاستفاده از احساسات مردم، سعی داشتند با ایجاد آشوب و بلوا، این درگیری خانوادگی را به اختلافات قومی و قبیله‌ای بکشانند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پرونده اراذل‌واوباش دستگیرشده تکمیل و به همراه متهمان برای رسیدگی در اختیار مرجع قضائی قرارگرفته است، افزود: نیروی انتظامی در برخورد قاطعانه با اراذل‌واوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی عزم جدی دارد.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد ناامنی و اخلال در امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز نیروی انتظامی است، گفت: مجموعه پلیس و دستگاه قضائی قاطعانه و با شدیدترین شکل ممکن با اراذل‌واوباش و افراد فرصت‌طلب برخورد خواهند کرد.

حسن‌پور با بیان اینکه وحدت اقوام گیلانی و اردبیلی همواره در طول تاریخ زبانزد و شهره عام و خاص است، افزود: مراودات فرهنگی بین این اقوام گویای عمق وحدت و همدلی میان مردم این دو استان است.

وی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و هوشیاری میان شهروندان گیلانی و اردبیلی و پرهیز از هرگونه شتاب‌زدگی بیان کرد: نقشه دشمن در ایجاد اختلاف بین اقوام محکوم به نابودی است و نباید اجازه داد درگیری‌های شخصی میان اراذل‌واوباش، باعث ایجاد خدشه در وحدت مردم شود.

 جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از هوشیاری، روشنگری و اقدام به‌موقع شهروندان و اقشار مختلف دو استان به دلیل اعلام همدلی، مودت و همبستگی با یکدیگر و اعلام انزجار و محکومیت اقدامات سوء اراذل‌واوباش و افراد معاند در اختلاف و درگیری‌های قومی تقدیر کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۹/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول