اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

حادثه رانندگی با یک کشته و 10مجروح در محور بزمان-ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر از فوت یک نفر و مصدوم شدن 10نفر دیگر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در محور بزمان به ایرانشهر خبر داد.

حادثه رانندگی با یک کشته و 10مجروح در محور بزمان-ایرانشهر

حسن کیخا امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در راستای کسب خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه سمند در محور بزمان-ایرانشهر ، ماموران انتظامی به همراه گروه های امدادی سریعا در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد خودروی سمند که حامل10نفر سرنشین بوده که به صورت غیر استاندارد سوار بر خودرو شده اند، واژگون ، یک نفر به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و 10نفر دیگرنیز  مصدوم شدند که به کمک عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اعلام اینکه بر اساس اعلام کارشناسان بی احتیاطی ، سرعت بالا و سبقت غیرمجاز را مهمترین دلیل بروز این حادثه دلخراش عنوان داشتند با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش به رانندگان توصیه کرد: به هیچ عنوان بیش از ظرفیت خودرو اقدام به سوار نمودن سرنشین ننمایند و همه حال با سرعت مطمئن رانندگی کنند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول