اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

با شرکت در انتخابات دین خود را به شهدا ادا کنیم

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور گفت: برای این انقلاب خون‌های زیادی بر زمین ریخته شده و ما وظیفه داریم با شرکت در انتخابات دین خود را به شهدا ادا کنیم.

با شرکت در انتخابات دین خود را به شهدا ادا کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار داوود غیاثی‌راد ظهر امروز در دیدار با خانواده شهیدان صادقی به مناسبت گرامیداشت روز مقاومت و پایداری روز دزفول اظهار کرد: ایران کشوری مردم سالار و مهد دموکراسی است که این واقعیت را مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای بارها و بارها ثابت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: انتخابات در ایران همواره در کمال صحت و سلامت، امنیت و مشارکت بالای مردم برگزار می‌شود و امیدواریم در انتخابات پیشرو نیز شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

 معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور  با تاکید بر اینکه میزان مشارکت مردم و نقش آفرینی آنان در انتخابات عامل تضمین و تقویت نظام است، گفت: شرکت در انتخابات نه بزرگی به دشمنان انقلاب و انقلاب است و هر شخصی که ایران را دوست دارد، باید برای برگزاری هرچه باشکوهتر این امر مهم تلاش کند.

غیاثی‌راد افزود: برای این انقلاب خون‌های زیادی بر زمین ریخته شده و ما وظیفه داریم با شرکت در انتخابات دین خود را به شهدا ادا کنیم.

وی گفت: شهدا برای این انقلاب جان و هستی خود را دادند و ما نیز وظیفه داریم با شرکت در انتخابات از خون شهدا پاسداری کنیم تا مبادا دشمنان بخواهند نقشه‌های خود را علیه این آب و خاک عملیاتی کنند.

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس و خرمشهر اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و دقت در انتخاب اصلح یک  تکلیف بزرگ است.

در این بازدید نماینده‌ای از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نماینده ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح و سند راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح، اداره کل ایثارگران بنیاد شهید، اراکی‌های مقیم تهران و حضور داشتند.

خانواده صادقی دوشهید و یک جانباز تقدیم انقلاب کرده است، جانباز حسن صادقی در عملیات بیت المقدس و در منطقه خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد و دو برادرش نیز در مناطق غرب و خوزستان به شهادت رسیدند.

در این دیدار لوح ستاد کل نیروهای مسلح به هدیه متبرکه مقام معظم رهبری به همسر این جانباز و جانباز  حسن صادقی تقدیم شد.

گفتنی است جانباز حاج حسن صادقی از جانبازان نویسنده و محقق است که آثار مختلفی در زمینه روانشناسی چاپ و منتشر کرده است که در این نشست مقرر شد از طریق مذاکره با معاونت انتشارات بنیاد شهید و امور جانبازان نسبت به خرید کتب منتشره این جانبازه اراکی  اقدام شود. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول