اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

بازیگر نقش «تارزان» جان خود را از دست داد

«جو لارا» هنرپیشه ۵۸ ساله نقش «تارزان» در اثر سانحه سقوط هواپیما جان خود را ازدست داد.

بازیگر نقش «تارزان» جان خود را از دست داد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، «جو لارا» هنرپیشه ۵۸ ساله نقش «تارزان» در اثر سانحه سقوط هواپیما جان خود را ازدست داد.

طبق گفته مقامات محلی و آسوشیتدپرس، «جو لارا»، ستاره «تارزان: ماجراهای حماسی» ۱۹۹۶، در اثر سقوط یک هواپیمای کوچک به دریاچه تنسی درگذشت. او ۵۸ ساله بود.

همسر وی، نویسنده و بنیانگذار برنامه رژیم غذایی مبتنی بر ایمان، «گوئن لارا» نیز به همراه پنج نفر دیگر در این حادثه کشته شدند. آسوشیتدپرس گزارش داد که در این حادثه تمام سرنشینان جان خود را ازدست دادند.

«جوشوا سندرز» رئیس آتش نشانی رودرفورد، در یک کنفرانس خبری گفت:  عملیات ما از تلاش برای نجات به تلاش برای یافتن اجساد تبدیل شده است. ما دیگر ... در این مرحله به دنبال قربانیان زنده نیستیم.

اداره هواپیمایی فدرال در بیانیه ای به آسوشیتدپرس گفت: هواپیمای کوچک، سسنا C501 پس از پرواز تقریباً در ۱۱ صبح روز شنبه به دریاچه پرسی پریست در نزدیکی اسمیرنا، سقوط کرد. هواپیما به سمت فرودگاه بین المللی پالم بیچ در فلوریدا حرکت می کرد.

«جو لارا» در ۲ اکتبر ۱۹۶۲ در سن دیگو، کالیفرنیا متولد شد. وی بیشتر به خاطر بازی در نقش شخصیت تارزان در فیلم تلویزیونی CBS «تارزان در منهتن» در سال ۱۹۸۹ و سریال اسپین آف متوالی «تارزان: ماجراهای حماسی» شهرت دارد.

او در اوایل دهه ۲۰۰۰ از بازیگری به موسیقی روی آورد و آلبوم «جو لارا: فریاد آزادی» را در سال ۲۰۰۹ منتشر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول