اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری برای دفاع از عملکرد دولت اعلام آمادگی کرد

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری در پاسخ به نقد یکی از فعالان مجازی از اقدامات دولت، آمادگی خود را برای دفاع از عملکرد 8ساله دولت یازدهم و دوازدهم اعلام کرد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری برای دفاع از عملکرد دولت اعلام آمادگی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ملک‌محمد قربانپور ظهر امروز در نشست با فعالان فضای مجازی پیرامون انتخابات گفت: ارزیابی‌های ما نشان می‌دهد امسال میزان استقبال مردم به کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیشتر از دوره‌های قبل است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری در پاسخ به نقد یکی از فعالان مجازی در زمینه اقدامات دولت و اثر آن در کاهش مشارکت بیان داشت: این دولت با وجود تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا در شرایط بدی قرار گرفت و من هر زمان که نیاز شد آماده دفاع از دولت و پاسخگویی با اعداد و ارقام هستم.

وی ادامه داد: از جمله مهم‌ترین تخلفات انتخاباتی که احتمال بروز آن در چهارمحال و بختیاری وجود دارد تبلیغات زودهنگام و ایجاد مزاحمت‌های صوتی و ... توسط ستادهای انتخاباتی است.

قربانپور خاطرنشان کرد: هر ساله در انتخابات 4 اصل بی‌طرفی، امنیت، سلامت و مشارکت در برگزاری انتخابات مدنظر بوده اما امثال با شیوع ویروس کرونا رعایت بهداشت نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 وی تاکید کرد: با توجه به رنگ‌بندی‌ها هیچ ستادی اجازه  تجمع بیش از 15 نفر در مناطق نارنجی و بیش از 25 نفر در مناطق زرد را ندارد و در فضای باز نیز باید با 30 درصد از ظرفیت فضا برنامه‌های ستادی پیش رود در غیر این صورت جزو تخلفات انخاباتی محسوب شده و در انتخابات شوراها با خود نامزد و در انتخابات ریاست جمهوری با رؤسای ستادها برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول