اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

انتقاد شدید نماینده مجلس از شرکت توسعه در مورد واگذاری اماکن ورزشی

نماینده مجلس شورای اسلامی برخورداری فدراسیون ها از زمین و مکان اختصاصی را ضرورت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی دانست و از عدم برخورداری فدراسیون تنیس از آن انتقاد کرد.

انتقاد شدید نماینده مجلس از شرکت توسعه در مورد واگذاری اماکن ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس، سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش یکی از مطالبات مهم مردم و قشر وسیعی از جامعه است. در این بین با مراجعه و گزارش‌هایی که دریافت کردم، متوجه مشکل تنیس در عدم برخورداری از زمین و مکان اختصاصی شدم؛ تا جایی که این فدراسیون حتی برای تیم ملی باید به زمین‌های خصوصی پناه ببرد.

نماینده مردم تهران با انتقاد از نحوه واگذاری اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی گفت: در زمینه واگذاری نباید حق فدراسیون‌ها و هیات‌های استانی نادیده گرفته شود. به همین دلیل نیاز است که با بازنگری در اجرای ماده ٨٨، شرایطی را بوجود آوریم که مشکل فدراسیون‌هایی نظیر تنیس برطرف شود.

سمیه رفیعی ادامه داد: فدراسیون‌ها در راستای توسعه ابعاد مختلف همگانی و قهرمانی وظیفه مهمی برعهده دارند. به همین دلیل نادیده گرفتن آنها در این راستا ظلم آشکار به علاقمندان به این رشته است. بنابراین نقد جدی به این موضوع دارم که چرا فدراسیون تنیس از برخورداری زمین و مکان اختصاصی محروم است. با این اوصاف چطور باید از فدراسیون انتظار عملکرد خوب داشت.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: به عملکرد شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نقد جدی دارم. انتظار دارم هر چه سریعتر نسبت به حل مشکلات فدراسیون تنیس که دارای مکان اختصاصی حتی برای تیم ملی نیست، اقدام منطقی انجام دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول