اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

چهارمین مسیر زیارتی روضه منوره به روی زائران گشوده شد

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: باهدف ایجاد فرصت بهتر زیارت و کاهش ازدحام جمعیت، چهارمین مسیر دسترسی به روضه منوره رضوی به روی زائران گشوده شد.

چهارمین مسیر زیارتی روضه منوره به روی زائران گشوده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان‌نیوز، محمد توکلی اظهار کرد: با توجه به رعایت دقیق پروتکل‌ها توسط زائران، نظارت جامع خادمان سلامت، توزیع گسترده ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و تأیید مجموعه این اقدامات توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، بستر لازم برای افزایش مسیرهای تشرف به روضه منوره حرم حضرت رضا(ع) فراهم شد و چهارمین مسیر زیارتی گشایش یافت.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی افزود: تاکنون امکان تشرف زائران و مجاوران به روضه منوره از ٣ مسیر صحن‌های آزادی، انقلاب اسلامی و گوهرشاد فراهم‌شده بود که با تمهیدات انجام‌شده، مسیر چهارم نیز ایجادشده است.

وی بابیان اینکه طی روزهای اخیر مسیر دارالولایه به‌عنوان مسیر چهارم برای تشرف ایجادشده تا رفت‌وآمد زائران با سهولت بیشتری انجام شود، یادآور شد: ضمن آن‌که تسهیل تشرف بانوان و جلوگیری از ازدحام جمعیت در راستای پیشگیری از شیوع کرونا نیز از دیگر اهداف این اقدام بوده است.

توکلی با تأکید بر اینکه تشرف سالمندان همچنان به‌صورت ۲۴ ساعته از مسیر گوهرشاد ادامه دارد، بیان کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی انجام‌شده و حضور خادمان، برنامه‌ریزی‌ها به گونه است که کاملاً آداب تشرف رعایت شود و زائران بتوانند در فضایی توأم با آرامش به زیارت بپردازند.

وی ابراز کرد: خوشبختانه تلاش خادمان حضرت رضا(ع) در این زمینه، رضایت زائران امام هشتم(ع) را به همراه داشته و خدا را شاکریم که توانسته‌ایم در انجام این خدمت، عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول