اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

روی‌کار آمدن یک دولت قوی تنها راهکار برون‌رفت از مشکلات است/رسانه‌ها مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنند

فرمانده سپاه کردستان گفت: قهرکردن با صندوق رای پاک‌کردن صورت‌مساله است و مشارکت نکردن در انتخابات دردی دوا نخواهد کردبلکه تنها با روی کار آمدن دولت قوی و جهادی می‌توان از مشکلات عبور کرد.

روی‌کار آمدن یک دولت قوی تنها راهکار برون‌رفت از مشکلات است/رسانه‌ها مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی عصر در نشست هم‌اندیشی رسانه و انتخابات که به همت سازمان بسیج رسانه و با حضور خبرنگاران و مدیران کل ارشاد و صداوسیمای استان برگزار شد، اظهار کرد: شرایط کشور ما متفاوت است، شما به عنوان کنشگران و مطالبه‌گران اجتماعی کاملا به این موضوع اشرافیت دارید که معاندین و دشمنان نظام خیلی تلاش کردند طی یکی دو سال گذشته در کشور بحران‌سازی و حوادث‌سازی کنند.

فرمانده سپاه کردستان گفت: دشمنان مردم را به اعتراض و شورش در قالب فراخوان‌های مختلف دعوت می‌کردند اما چون به نتیجه نرسیدند امروز تمام تلاش خود را برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم بکار گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: انتخابات جابجایی قدرت‌ها است جابجایی قدرت در برخی کشورها جنگ به دنبال دارد که نمونه آن را در انتخابات آمریکا شاهد بودیم اما مردم کشورمان انتظار دارند شرایطی پیش بیاید که وضع موجود تغییر  کند.

سردار حسینی عنوان کرد: تفاوت این دوره از انتخابات این است که در شرایطی برگزار می‌شود که دشمنان روی موضوع انتخابات تمرکز کرده و هجمه سنگینی از عملیات روانی را شکل داده‌اند.

وی اضافه کرد: هجمه‌های انتخاباتی کنونی شبیه بمباران جنگی است که در تلاش برای تزریق ناامیدی است، دشمنان در تلاش هستند تا مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند و به همین خاطر تمام موضع خود را بر انتخابات بسته‌اند.

سردار حسینی با تأکید بر اینکه این انتخابات تقابل بین اسلام و کفر و در واقع یک جنگ تمام عیار عقیدتی است، گفت: دشمنان چون از کارهای پیش نتیجه نگرفته‌اند تلاش می‌کنند بر انتخابات تاثیرگذار باشند و در این راستا دنبال دو قطبی کردن هستند.

به گفته وی، حضور گسترده مردم در انتخابات در سایه امنیت تبیین، تشویق و ترغیب و اقناع‌سازی صورت خواهد گرفت که بخش زیادی از وظایف رسانه‌هاست و رسانه‌ها باید به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: گرانی و تورم وجود دارد و ما نیز به وضعیت موجود انتقاد داریم که این نیازمند یک مدیریت جهادی برای گذر از مشکلات است.

وی افزود: مهمترین نیاز امروز مشارکت حداکثری مردم است، حضور گسترده و قوی مردم در انتخابات پیش‌رو نقطه قوتی برای شخص دوم مملکت در چانه‌زنی و گفت‌وگوی سیاسی و دفاع از استقلال کشور خواهد شد.

سردار حسینی اضافه کرد: مشارکت قوی مردم موجب ناامیدی و یاس دشمنان و روی کار آمدن دولت قوی و رفع مشکلات موجود خواهد شد.

وی تصریح کرد: قهرکردن با صندوق رای پاک‌کردن صورت‌مساله است و مشارکت نکردن در انتخابات دردی را دوا نخواهد کرد و مشکلات حل نمی‌شود بلکه تنها با روی کار آمدن دولت قوی و جهادی می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.

فرمانده سپاه کردستان تصریح کرد: رئیس جمهور فعلی یک رای و نامزدهای انتخاباتی هر کدام یک رای دارند اما این آرای مردم است که نتیجه را مشخص می‌کند.

وی گفت: مزیت‌های زیادی در کشور وجود دارد که هرچه از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم به نتایج بهتری خواهیم رسید.

سردار حسینی با بیان اینکه انتخاب اصلح مهمترین اصل بعد از مشارکت حداکثری است، گفت: انقلابی‌بودن، پایبند به خون شهدا، قدرت‌طلب نبودن، برنامه‌محور بودن و داشتن ارائه راهکار برای رفع مشکلات و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای گذر از مشکلات از ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که در تراز انقلاب و ملت ایران باشد که بتواند از حقوق مردم دفاع کند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور قوه مجریه، بودجه، اقتصاد، فرهنگ، روابط داخلی و بین‌المللی و تمامی مسائل کشور را در اختیار دارد که باید با بهره‌گیری از این اختیارات جامعه را به سمت پیشرفت و آبادانی سوق دهد.

سردار حسینی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد، با مشارکت حداکثری در انتخابات حماسه بزرگ دیگری را 28 خردادماه جاری در کشور شاهد باشیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول