اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واکنش استاد ارتباطات به شکایت وزارت کشور از خبرگزاری فارس/ نصرالهی: به نظر می رسد در چند دهه قبل جامانده‌اید

استاد علوم ارتباطات در واکنش به شکایت وزارت کشور از خبرگزاری فارس در صفحه شخصی خود نوشت: به نظر می‌رسد آقایان هم خودشان را در چند دهه قبل جا گذاشته و هم باتاسف این موضوع را نمی‌دانند. چگونه با این نگاه انتظار دارند بازدارندگی‌ رسانه‌ای محقق شود؟

واکنش استاد ارتباطات به شکایت وزارت کشور از خبرگزاری فارس/ نصرالهی: به نظر می رسد در چند دهه قبل جامانده‌اید

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، اکبر نصرالهی استاد علوم ارتباطات و رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز،‌ درباره شکایت وزارت کشور از خبرگزاری فارس در خصوص اعلام نتایج تأیید صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود نوشت: از خبرگزاری فارس به خاطر اعلام خبرصحیح اسامی کاندیدای احراز صلاحیت شده انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری ، نمونه‌ای از سواد‌ رسانه‌ای پایین مسئولان، غلبه نگاه امنیتی آن‌ها در مورد رسانه‌ها و بی‌توجهی به تحولات در آرایش رسانه‌ای و تغییر در ذائقه مخاطبان و دسترسی های آنان می‌دانم.

نصرالهی ادامه داده است: به نظر می‌رسد آقایان هم خودشان را در چند دهه قبل جا گذاشته و هم باتاسف این موضوع را نمی‌دانند. چگونه با این نگاه انتظار دارند مردم مخاطبان رسانه‌های خارجی نباشند و بازدارندگی‌ رسانه‌ای محقق شود؟

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول