اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

سایمون کاول از حضور در برنامه «X Factor» رژیم صهیونیستی انصراف داد

«سایمون کاول» داور مشهور مسابقات موسیقی «آمریکن آیدل» و «آمریکاز گات تلنت»، حضور برنامه ریزی شده اش به عنوان داور در فصل پیش روی برنامه «X Factor Israel» رژیم صهیونیستی را به دلیل جنگ اخیر اسرائیل و غزه لغو کرد.

سایمون کاول از حضور در برنامه «X Factor» رژیم صهیونیستی انصراف داد

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، «سایمون کاول» حضور برنامه ریزی شده خود به عنوان داور در فصل آینده «X Factor»(اکس فکتور اسرائیل) را لغو کرد.

اواخر سال گذشته، تهیه کننده باسابقه و داور مشهور مسابقات تلویزیونی آمریکا قراردادی را امضا کرد تا بعنوان یکی از داوران در فصل بعدی برنامه رقابتی و استعدادیابی اسرائیل حضور داشته باشد، که قرار است فیلمبرداری اش این تابستان آغاز شود.

روز یکشنبه، سخنگوی شرکت «Reshet»، تولید کننده برنامه «X Factor Israel»(اکس فکتور اسرائیل)، به ورایتی گفت که کاول «به دلایل خودش» از حضور و داوری در این برنامه انصراف داده است. 

«سایمون کاول» تهیه‌کننده تلویزیونی محبوب آمریکایی ها بیشتر به خاطر داوری مسابقات استعدادیابی «آمریکن آیدل»(American Idol/بُت آمریکا) و «اِمریکاز گات تلنت»(America's got talent/استعدادیابی آمریکا) و داوری و اجرای این مسابقات مشهور است و حالا پس از درگیری جدید ۱۲ روزه بین غزه و رژیم صهیونیستی از داوری نسخه اسرائیلی این مسابقه استعدادیابی منصرف شده است.

سایمون کاول پس از مصدومیت شدیدی که سال گذشته بر اثر سانحه دوچرخه سواری برایش پیش آمد حالا تازه به کار خود به عنوان داور برنامه مسابقات استعدادیابی «America’s Got Talent»(اِمریکاز گات تلنت/استعدادیابی آمریکا) بازگشته است. این برنامه که از پربیننده ترین ریالتی شوهای آمریکا محسوب می شود، از شبکه تلویزیونی «ان بی سی» پخش می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول