اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

افزایش اقبال اصلاح طلبان به همتی/ تاکید بهزاد نبوی بر عدم تحریم انتخابات

اقبال برخی اصلاح‌طلبان به سمت عبدالناصر همتی افزایش یافته و احزابی همچون حزب کارگزاران سازندگی، مجمع نیروهای خط امام و حزب ندای ایرانیان ظرفیت‌های خود را برای کمک به همتی روانه ستاد وی کرده‌اند.

افزایش اقبال اصلاح طلبان به همتی/ تاکید بهزاد نبوی بر عدم تحریم انتخابات

به گزراش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، فضای انتخاباتی با معرفی کاندیداهای انتخاباتی از سوی شورای نگهبان حالت جدی تری به خود گرفته است و ۷ نامزد احراز صلاحیت شده در حال شناساندن بهتر خود و برنامه هایشان به مردم از طرق مختلف هستند.

طیف تندرو جریان اصلاح‌طلب پس از نتایج احراز صلاحیت‌ها اعلام کرده بود که در انتخابات نامزدی ندارند و مشارکت غیرفعال را دنبال خواهند کرد و تلاش دارد تا بدنه جریان اصلاحات را برای اتخاذ رفتاری مشابه سال  ۹۰ و ۹۸ با خود همراه کند.

طبق اخباری که خبرنگار فارس از اعضای نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان (ناسا) کسب کرده است، بهزاد نبوی در جلسات این نهاد خطاب به برخی از اعضا گفته که اکنون سکوت پیشه کنید و نگویید می‌خواهیم انتخابات را تحریم کنیم و یا اینکه شرکت نمی‌کنیم و نامزد نداریم؛ بلکه باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

پیگیری‌ها حکایت از این دارد که در نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان تنها حزب اتحاد ملت ایران به دنبال تحریم انتخابات است و بقیه اعضا تمایل به شرکت در انتخابات دارند.

بهزاد نبوی نیز در جلسات این نهاد مکرراً تاکید می‌کند که صبر و سکوت پیشه کنید و باید ببینیم فضا بعد از مناظرات و نظرسنجی ها چگونه می‌شود.

به گزارش فارس محسن مهرعلیزاده نامزد اصلاح طلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز امروز نامه‌ای به بهزاد نبوی رئیس جبهه اصلاحات ایران نوشته و از او خواست که به او اجازه داده شود تا برنامه‌اش را به اعضای نهاد اجماع‌ساز ارائه کند.

از آن سو، اقبال برخی اصلاح‌طلبان به سمت عبدالناصر همتی نیز افزایش یافته و احزابی همچون حزب کارگزاران سازندگی، مجمع نیروهای خط امام و حزب ندای ایرانیان ظرفیت‌های خود را برای کمک به همتی روانه ستاد وی کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول