اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پدیده به مصاف ذوب آهن می‌رود/ تست کرونا از شاگردان رحمتی

تیم فوتبال پدیده خراسان روز 15 خرداد در مسابقه‌ای تدارکاتی به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

پدیده به مصاف ذوب آهن می‌رود/ تست کرونا از  شاگردان رحمتی

به گزارش خبرگزاری فارس،  شاگردان سید مهدی رحمتی که پس از پیروزی مقابل تیم گل گهر سیرجان به استراحت رفته بودند، از امروز دوشنبه ، تمرینات خود را در مشهد از سر گرفتند. با توجه به بهسازی چمن زمین تمرینی مجموعه ورزشی امام رضا(ع) ، تمرین امروز تیم پدیده در زمین چمن تمرینی استادیوم ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار شد.

این زمین چمن تمرینی که توسط اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی راه اندازی شده است ، برای اولین بار در اختیار تیم پدیده خراسان قرار گرفت تا این تیم بدون مشکل تمرینات خود را ادامه دهد. پیش از شروع تمرین امروز ، کادر فنی تیم پدیده با بازیکنان جلسه ای را برگزار کرد و برنامه آماده سازی این تیم تا آغاز مجدد رقابت‌های لیگ برتر را تشریح کردند.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده ، تیم فوتبال پدیده خراسان قرار است در مدت زمان آماده سازی خود ، چند بازی تدارکاتی با تیم های مختلف برگزار کند ، که در اولین بازی نیز 15 خرداد ماه تیم پدیده در اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن خواهد رفت. با اعلام سید مهدی رحمتی برنامه های آماده سازی تیم پدیده قرار است در مشهد برگزار شود و تنها برای برگزاری بازی های دوستانه ممکن است به برخی از شهرها سفر کنند.تیم پدیده  پس از بازی با ذوب آهن نیز مسابقه بعدی تدارکاتی خودش را با تیم لیگ برتری دیگری برگزار خواهد کرد که احتمال دارد این مسابقه در مشهد باشد.اعضا تیم پدیده خراسان همچنین در حاشیه تمرین امروز خود تست کرونا دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول