اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تشکیل تیم بازرسی کاهش مصرف برق در ادارات استان ایلام

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: تیم بازرسی از ادارات به منظور پایش مصرف برق در روزهای آینده تشکیل می‌شود و به صورت سرزده کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق را در ادارات استان دنبال خواهد کرد.

تشکیل تیم بازرسی کاهش مصرف برق در ادارات استان ایلام

آیت قیصربیگی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مشکلاتی که امروز صنعت برق با آنها دست و پنجه نرم می‌کند، غیرقابل انکار است اما مردم در نهایت برق می‌خواهند و باید برای حل این مشکل تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی تغییر ساعت اداری که هم اکنون در مناطق گرمسیری اعمال می‌شود و از ابتدای تیر در مناطق سردسیری نیز اعمال خواهد شد را از جمله کارهای خوب برای مدیریت مصرف برق عنوان و تاکید کرد: مدیران ما در زیر کولرهای گازی نمی‌توانند برای حل مشکل برق تصمیم بگیرند بلکه خود باید پیشقدم باشند و مجموعه‌های تحت مدیریت را در این باره مدیریت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از تشکیل تیم بازرسی از ادارات به منظور پایش مصرف برق در روزهای آینده خبر داد و گفت: این تیم با حضور مدیریت بحران، حراست و بازرسی استانداری به همراه کارشناس شرکت توزیع نیروی برق استان در مرکز و به صورت متناظر در شهرستان‌ها با محوریت فرمانداری‌ها تشکیل می‌شود و به صورت سرزده کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق را در ادارات استان دنبال خواهد کرد.

وی کاهش ۵۰ درصدی برق مصرفی در ادارات استان را ضروری و امکان پذیر دانست و تاکید کرد: در این شرایط استفاده از وسایل پرمصرف چون اسپلیت و کولرگازی در ادارات ممنوع شده و ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند برای تامین برق در ۲ ساعت اوج مصرف از ژنراتور استفاده کنند.

وی افزود: در این شرایط ادارات بایستی در جهت صرفه جویی و رفع مشکل برق پیش‌قدم شوند و با کاهش مصرف فرصت استفاده بیشتر مردم از این نعمت را فراهم کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام با تاکید بر اینکه بیمارستان‌ها و خانه‌های مردم برای تامین برق در شرایط اضطراری در اولویت قرار دارند ، تصریح کرد: خط قرمز ما مردم و بیمارانی است که حیاتشان به برق وابسته است.

وی در ادامه بر ضرورت برخورد با رمز ارزها به عنوان یکی از مهمترین راهبردها در کاهش مصرف برق تاکید کرد و گفت: در اینجا لازم است مردم و رسانه‌ها در شناسایی این مراکز با شرکت توزیع برق استان همکاری کنند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول