اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صنعا اقدام امارات در انتقال تورهای گردشگری صهیونیستی به سقطری را محکوم کرد

وزارت گردشگری یمن انتقال تورهای گردشگری از رژیم صهیونیستی به سقطری در یمن را محکوم کرد و آن را در راستای اجرای نقشه‌های صهیونیستی در جزایر یمنی دانست.

صنعا اقدام امارات در انتقال تورهای گردشگری صهیونیستی به سقطری را محکوم کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت گردشگری دولت نجات ملی یمن اقدام امارات در انتقال تورهای گردشگری از رژیم صهیونیستی به جزیره سقطری را محکوم کرد.

به گزارش شبکه المیادین، وزارت گردشگری یمن گفت: انتقال تورهای گردشگری اسرائیل به سقطری نقشه امارات برای اجرای برنامه‌های رژیم صهیونیستی در جزایر یمن را فاش می‌کند.

وبگاه آمریکایی «میدل ایست مانیتور» روز گذشته در گزارشی فاش کرد که امارات بدون اجازه گرفتن از مقامات یمنی، اقدام به راه‌اندازی پروازهایی برای گردشگران اسرائیلی از سرزمین‌های اشغالی به جزیره «سقطری»، در جنوب شرقی یمن و در اقیانوس هند کرده است.

این وبگاه آورده است که صدها گردشگر و توریست خارجی طی روزها و هفته‌های گذشته با ویزای ابوظبی پا به مجمع الجزایر سقطری گذاشته‌اند.

دولت نجات ملی یمن بارها درباره نقشه ابوظبی برای اشغال مجمع الجزایر راهبردی سقطری یمن و ملحق کردن آن به امارات هشدار داده است.

طی روزهای اخیر نیز مقامات صنعاء بارها تاکید کردند که گزینه مناسب را در برخورد با اشغالگری امارات در جزایر یمنی به کار خواهند گرفت و صبر آنها طولانی نخواهد بود.

در حال حاضر مجمع الجزایر سقطری به ظاهر در کنترل شورای انتقالی جنوب(گروه وابسته به امارات) در یمن است.

چندی پیش نیز رسانه‌ها از همکاری امارات و رژیم صهیونیستی برای ایجاد پایگاه جاسوسی در جزیره سقطری خبر دادند و اعلام کردند، همکاری اسرائیل و امارات برای ایجاد پایگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی در جزیره سقطری یمن با هدف نظارت بر تکاپو و فعالیت «انصارالله» و تسلط بر دریانوری در منطقه است.

انتهای پیام/.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول