اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

جزئیات ثبت‌نام نوآموزان پیش‌دبستانی/ امسال «پیش‌دبستانی 3» نداریم!

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: در دستور‌العمل ثبت‌نام، سن ثبت‌نام پیش دبستانی یک، ۴ تا ۵ سال تمام یعنی متولدین ۲ مهر۹۵ تا یک مهر ۹۶ و سن ثبت‌نام پیش دبستانی دو، ۵ تا ۶ سال تمام یعنی متولدین ۲ مهر ۹۴ تا یک مهر ۹۵ است.

جزئیات ثبت‌نام نوآموزان پیش‌دبستانی/ امسال «پیش‌دبستانی 3» نداریم!

رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، درباره جزئیات ثبت‌نام نوآموزان پیش‌دبستانی اظهار کرد: ثبت‌نام نوآموزان پیش دبستانی همانند سال گذشته اعلام شده است.

وی ادامه داد: در دستور‌العمل ثبت‌نام، سن ثبت‌نام پیش دبستانی یک، ۴ تا ۵ سال تمام یعنی متولدین ۲ مهر۹۵ تا یک مهر ۹۶ و سن ثبت‌نام پیش دبستانی دو، ۵ تا ۶ سال تمام یعنی متولدین ۲ مهر ۹۴ تا یک مهر ۹۵ است.

حکیم‌زاده با بیان اینکه ثبت‌نام نوآموزان پیش‌دبستانی نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است، گفت: با توجه به اینکه رسما سازمان تعلیم و تربیت کودک شروع به کار نکرده است، همچنان در سال تحصیلی جدید پیش‌دبستانی یک و پیش‌‌دبستانی 2 را داریم.

وی افزود: ثبت‌نام نوآموزان در دستورالعمل ثبت‌نام اعلام شده است و با سه کد دولتی، دولتی با مشارکت مردم و غیردولتی، امکان ثبت‌نام نوآموزان از اول خرداد مانند سایر دانش‌آموزان وجود دارد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: پیش‌دبستانی در مناطق دارای ضریب محرومیت بالا رایگان است و سال گذشته علی‌رغم محدودیت‌هایی که داشتیم، با اجرای برنامه ثبت‌نام رایگان در فضای مجازی، توانستیم یک میلیون و 14 هزار نوآموز پیش دبستانی را ثبت نام کنیم و نرخ ثبت نام را حفظ کردیم.

به گزارش فارس، با توجه به ایجاد سازمان تعلیم و تربیت کودک، دوره پیش‌دبستانی سه ساله خواهد شد و پیش دبستانی یک، پیش‌دبستانی دو و پیش‌دبستانی 3 شکل می‌گیرد که فعلا محقق نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول