اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

برنامه‌های ستاره‌های تنیس جهان برای المپیک توکیو چیست؟

راجر فدرر و نواک جوکوویچ برنامه‌های خود را برای المپیک توکیو اعلام کردند.

برنامه‌های ستاره‌های تنیس جهان برای المپیک توکیو چیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس، راجر فدرر هم به لیست ورزشکارانی که برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو اطمینان ندارند، اضافه شد این در حالیست که نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان اعلام کرده در المپیک شرکت می‌کند.

پیش از این رافائل نادال دارنده مدال طلای المپیک و سرنا ویلیامز بانوی تنیس باز آمریکا اعلام کرده بودند هنوز برنامه‌شان برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو مشخص نیست.

راجر فدرر در این باره گفت: هنوز نمی‌دانم. دو راه وجود دارد؛ من دوست دارم در المپیک بازی کنم، از طرفی آرزو می‌کنم شرایط در جهان بهتر شود که ما مجبور نباشیم درباره اینکه آیا المپیک برگزار می‌شود و یا من در این بازی‌ها شرکت می‌کنم یا خیر،  صحبت کنیم.

وی افزود: امید و آرزوی من این است که بتوانم در توکیو بازی کنم اما این باید برای من، تیم من، خانواده‌ام و کشورم منطقی باشد. منتظر هستم ببینم در هفته ها و ماه آینده شرایط چطور می‌شود.

جوکوویچ تنیسور مطرح جهان هم درباره حضور در المپیک، عنوان کرد: من در حال حاضر قصد دارم در المپیک شرکت کنم. آن طور که شنیدم تماشاگران داخلی با ۲۰-۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه حضور خواهند داشت.

مرد شماره یک تنیس جهان گفت: اگر آنها چیزی را تغییر دهند و جمعیت زیادی نباشد، من بررسی خواهم کرد که می‌خواهم به توکیو بروم یا نه. در حال حاضر قصد دارم بروم و از این موضوع بسیار هیجان زده هستم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول