اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

تبعات عدم مصاحبه با خبرنگاران برای ستاره تنیس/جنجال در فرانسه

عدم حضور ستاره تنیس جهان در کنفرانس خبری اتفاقات جدیدی را در مسابقات آزاد فرانسه رقم زد.

تبعات عدم مصاحبه با خبرنگاران برای ستاره تنیس/جنجال در فرانسه

به گزارش خبرگزاری فارس، نائومی اوساکا ستاره تنیس زنان جهان پس از درگیری با مقامات عالی این ورزش در مورد امتناع از حضور در کنفرانس خبری، از مسابقات آزاد فرانسه کناره‌گیری کرد.

وی پیش از این اعلام کرده بود به خاطر برخی مسائل نمی‌تواند در کنفرانس خبری شرکت کند که همین موضوع باعث شد تا فدراسیون تنیس فرانسه این ورزشکار را ۱۵ هزار دلار جریمه کرده و تهدید به حذف از تمامی گرنداسلم‌ها کند.

این ستاره تنیس ژاپنی که ۴ عنوان قهرمانی گرنداسلم را در کارنامه دارد، در صفحه شخصی خود نوشت: این وضعیتی نیست که من تصور آن را داشتم. فکر می‌کنم اکنون بهترین چیز برای مسابقات، سایر بازیکنان و سلامتی من این است که کنار بروم تا همه بتوانند دوباره به تمرکز روی تنیس که در پاریس جریان دارد، برگردید.

وی افزود: من هرگز به بهداشت روانی بی اهمیت نخواهم بود. واقعیت این است که من از زمان مسابقات آزاد آمریکا در سال 2018 دچار دوره‌های طولانی افسردگی شده‌ام و برای مقابله با آن واقعاً مشکل داشتم. من قبل از مصاحبه با خبرنگاران امواج زیادی از اضطراب را تجربه می‌کنم.

اقدام اوساکا باعث شد تا ستاره‌های تنیس جهان از جمله سرنا ویلیامز به این اتفاق واکنش نشان دهند. این تنیسور مطرح آمریکایی در خصوص کناره گیری اوساکا گفت: من احساس او را درک می‌کنم، همه افراد مانند هم نیستند. فقط باید به او اجازه دهید آنطور که می‌خواهد و بهترین راهی که فکر می‌کند را انجام دهد.

اتحادیه تنیس زنان (WTA) نیز در واکنش به این اتفاق، گفت: سلامت روان یکی از بالاترین اولویت‌های سازمان است. ما برای پشتیبانی و کمک به نائومی به هر طریق ممکن در کنار او هستیم و امیدواریم که به زودی او را به کورت برگردانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول